PARTNER PORTALU
  • BGK

"Telefoniczna portmonetka" w Opolu. Ułatwi życie mieszkańcom

  • PAP/KDS    7 stycznia 2018 - 16:29
"Telefoniczna portmonetka" w Opolu. Ułatwi życie mieszkańcom

Nowe rozwiązanie ma wejść w życie za dwa lata (fot. pixabay.com)

Mieszkańcy Opola za korzystanie z usług jednostek miejskich będą mogli zapłacić przy pomocy aplikacji w telefonach. Jak poinformował prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski, koszt wdrożenia technologii, to około 6 mln złotych.




System Opole+ zakłada umożliwienie płatności za takie usługi, jak np. bilety do miejskiego ogrodu zoologicznego, płatności za parkingi, czy korzystanie z miejskiej komunikacji publicznej przy pomocy aplikacji zainstalowanej na smartfonie.

Przedstawiciele Opola uważają, że z jednej strony wdrożenie aplikacji ułatwi życie jej mieszkańcom, a z drugiej dostarczy informacji jednostkom miejskim na temat preferencji klientów, dzięki czemu będą mogły dostosować swoją ofertę do oczekiwań Opolan.

Planowany czas wdrożenia nowej technologii to dwa lata. Dwie trzecie kosztów wprowadzenia "telefonicznej portmometki", czyli cztery miliony złotych, to dotacja z Regionalnego Programu Operacyjnego.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!






KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.