W Warszawie powstaje miejskie call center

  • Przegląd prasy/Rzeczpospolita
  • 20-12-2012
  • drukuj
W połowie 2013 r. ruszy Warszawskie Centrum Komunikacji z Mieszkańcami.
W Warszawie powstaje miejskie call center

Testy miejskiego call center, do którego mieszkańcy będą zgłaszać wszystkie problemy (oprócz tych, o których trzeba powiadomić policję, straż pożarną czy pogotowie ratunkowe), odbyły się w listopadzie - podaje „Rzeczpospolita".

Urzędnicy za pomocą nowego systemu pomagali mieszkańcom w ich problemach z komunikacją miejską.

Centrum powstało po to, by warszawiacy nie musieli na własną rękę dzwonić do wszystkich urzędów i sprawdzać, który z nich jest odpowiedzialny za problem, jaki chcą zgłosić - pisze „Rzeczpospolita".

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

Dziwie się, że Rzepa (i Wy) piszecie o tym tak późno. W wakacje było o tym sporo mowa w mediach branżowych jak np. callcenternews.pl.

Karol, 2012-12-20 14:35:34 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE