Wakacje: Internet napędza turystykę

Internet zmienił sposób planowania wakacji. Sektor turystyczny odkrył, jaka siła tkwi w wyszukiwarkach i aplikacjach mobilnych.
Wakacje: Internet napędza turystykę
Wakacyjny biznes kręci się wokół portali internetowych, mediów społecznościowych i smartfonów (fot.pixabay.com)

Rewolucja cyfrowa zmieniła sposób planowania urlopów, zakupu biletów na samolot lub pociąg i rezerwacji pobytu w hotelach, pensjonatach czy hostelach. Wszystkie potrzebne usługi znajdziemy i zamówimy przez smartfona - donosi "Puls Biznesu".

"Sześciu na dziesięciu angielskich turystów powyżej 16. roku życia porównuje ceny wyjazdów wakacyjnych w sieci. Należy się spodziewać dalszego wzrostu znaczenia porównywarek i wyszukiwarek internetowych zajmujących się turystyką" - mówi Jakub Wróbel, starszy menedżer w dziale konsultingu Deloitte.

Zaznacza, że tendencje obserwowane na zachodnich rynkach obecne są także w naszym kraju. Powód jest oczywisty: pod względem znajomości cyfrowych nowinek zwłaszcza młodzi Polacy nie odstają od Brytyjczyków, Niemców czy Francuzów.

"Naprawdę nie musimy mieć kompleksów. Także u nas wakacyjny biznes kręci się wokół portali internetowych, mediów społecznościowych i smartfonów" - potwierdza Paweł Kacperek, specjalista od aplikacji mobilnych i systemów lokalizacyjnych.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE