PARTNER PORTALU
  • BGK

Więcej narzędzi dla operatora 112

  • GK    4 grudnia 2012 - 13:13
Więcej narzędzi dla operatora 112

Centrum Projektów Informatycznych zainstalowało system do obsługi numeru 112 we wszystkich Wojewódzkich Centrach Powiadamiania Ratunkowego.




Wizualizacja lokalizacji osoby zgłaszającej zdarzenie alarmowe, skrócenie czasu jego obsługi i usprawnienie przekazywania zgłoszeń do służb ratunkowych - to niektóre z funkcji nowej wersji Systemu Informatycznego Wojewódzkich Centrów Powiadamiania Ratunkowego.

System Informatyczny WCPR w nowej wersji (SI WCPR 2.0) został rozbudowany o dodatkowe funkcje, zgodnie z potrzebami zgłoszonymi przez przedstawicieli wojewodów i służb podczas zorganizowanych przez CPI warsztatów projektowych.

Praktyczną możliwość zapoznania się z nowymi funkcjami, a także okazję na wymianę doświadczeń, reprezentanci WCPR-ów będą mieli podczas szkoleń w dniach 4-5 oraz 6-7 grudnia br. w Poznaniu.

Wśród dodatkowych narzędzi dla operatorów numeru alarmowego 112 znalazły się m.in. lokalizacja osoby zgłaszającej, jak i lokalizacja zdarzenia (dzięki integracji SI WCPR z platformą PLI-CBD).

Ponadto dodatkowe mechanizmy weryfikacji poprawności danych (walidacji) skracające czas wypełnienia formatki przyjęcia zgłoszenia, która ułatwia operatorom przekazanie zdarzenia służbom.

W SI WCPR 2.0 rozbudowano również aplikację dyspozytorni Systemu Wspomagania Dowodzenia (SWD), która pozwala służbom na wizualizację i edycję formatek zgłoszeń i wymiany z operatorem statusów obsługi zdarzenia.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.