Więcej narzędzi dla operatora 112

Centrum Projektów Informatycznych zainstalowało system do obsługi numeru 112 we wszystkich Wojewódzkich Centrach Powiadamiania Ratunkowego.
Więcej narzędzi dla operatora 112

Wizualizacja lokalizacji osoby zgłaszającej zdarzenie alarmowe, skrócenie czasu jego obsługi i usprawnienie przekazywania zgłoszeń do służb ratunkowych - to niektóre z funkcji nowej wersji Systemu Informatycznego Wojewódzkich Centrów Powiadamiania Ratunkowego.

System Informatyczny WCPR w nowej wersji (SI WCPR 2.0) został rozbudowany o dodatkowe funkcje, zgodnie z potrzebami zgłoszonymi przez przedstawicieli wojewodów i służb podczas zorganizowanych przez CPI warsztatów projektowych.

Praktyczną możliwość zapoznania się z nowymi funkcjami, a także okazję na wymianę doświadczeń, reprezentanci WCPR-ów będą mieli podczas szkoleń w dniach 4-5 oraz 6-7 grudnia br. w Poznaniu.

Wśród dodatkowych narzędzi dla operatorów numeru alarmowego 112 znalazły się m.in. lokalizacja osoby zgłaszającej, jak i lokalizacja zdarzenia (dzięki integracji SI WCPR z platformą PLI-CBD).

Ponadto dodatkowe mechanizmy weryfikacji poprawności danych (walidacji) skracające czas wypełnienia formatki przyjęcia zgłoszenia, która ułatwia operatorom przekazanie zdarzenia służbom.

W SI WCPR 2.0 rozbudowano również aplikację dyspozytorni Systemu Wspomagania Dowodzenia (SWD), która pozwala służbom na wizualizację i edycję formatek zgłoszeń i wymiany z operatorem statusów obsługi zdarzenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.