Zobacz jak będą prezentowane informacje na ePUAP

Zakończył się II etap prac związanych z ergonomią ePUAP. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie wygody załatwiania spraw urzędowych przez obywateli za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.

Dzięki wprowadzonym zmianom portal będzie przyjaźniejszy w użyciu, a załatwianie spraw nie będzie wymagało specjalistycznej wiedzy i powinno trwać krócej. Nowy interfejs został uproszczony, a sposób komunikacji z urzędami będzie przypominał wysyłanie e-maili.

Czytaj też: Dobre praktyki w e-administracji i ePUAP

Jak podaje Centrum Projektów Informatycznych, zrealizowane prace koncepcyjne i projektowe bazowały na badaniach preferencji obywateli w odniesieniu do załatwiania spraw urzędowych on-line, a także na eksperckich analizach użyteczności obecnego serwisu www.epuap.gov.pl i zebranych najlepszych praktykach realizacji systemów e-administracji na świecie.

Udostępnienie portalu ePUAP z nowym interfejsem użytkownika planowane jest na koniec 2013 roku.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE