Dobre, bo lubelskie

Podczas gali w Filharmonii Lubelskiej 6 lutego poznamy laureatów IV edycji konkursu „Marka Lubelskie”.

Konkurs organizuje urząd marszałkowski. O zaszczytny tytuł ubiega się 50 przedsiębiorstw z regionu. Laureatów wyłania kapituła w składzie Zarząd Województwa oraz przedstawiciele lubelskich mediów.

„Marka Lubelskie jest pionierskim w kraju projektem mającym promować rodzime produkty i usługi” – uważa Krzysztof Grabczuk, marszałek województwa. Jego zdaniem każdy, kto wybiera produkty wytwarzane na Lubelszczyźnie, wspiera regionalną gospodarkę.

Znakiem „Marka Lubelskie” szczyci się dotąd 15 firm. Organizatorzy konkursu uważają, że jest symbolem jakości, innowacyjności i troski o środowisko. O posługiwanie się nim mogą się ubiegać się firmy działające w regionie od co najmniej dwóch lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE