Dolnośląskie ma logo turystyczne

Turystyczne logo Dolnego Śląska symbolizujące charakterystyczne dla regionu atrakcje turystyczne, jak zamki, lasy, góry i uzdrowiska, zaprezentowano w środę we Wrocławiu. Prezentacja loga zbiegła się z rozpoczynającą się niebawem kampanią promującą region.
Dolnośląskie ma logo turystyczne
Na turystycznym logo regionu widnieją trzy kwadraty symbolizujące charakterystyczne dla Dolnego Śląska obszary turystyki.

- Pierwszy kwadrat symbolizuje historię regionu, kulturowe dziedzictwo. To przede wszystkim zamki i pałace, ale również wydarzenia historyczne, które przedstawiane są na przykład w inscenizacjach bitew" - tłumaczył na konferencji prasowej Jarosław Charłampowicz, prezes Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.

Kolejny kwadrat ma symbolizować atrakcje związane z aktywną turystyką, czyli bogactwo przyrodnicze Dolnego Śląska - góry i lasy. Ostatni zaś ma odnosić się do turystyki uzdrowiskowej.

- Od tego roku mamy silnego inwestora w dolnośląskich uzdrowiskach w postaci KGHM, który nie tylko inwestuje w rozwój tych obiektów, ale również w promocję. To w najbliższych latach będzie hit, jeśli chodzi o turystykę na Dolnym Śląsku - mówił Charłampowicz.

Oprócz znaków graficznych symbolizujących poszczególne obszary turystyki w regionie w logo znalazł się również napis "Dolny Śląsk".

Logo regionu ma być intensywnie wykorzystywane w dwóch dużych kampaniach promocyjnych, które ruszą w regionie w przyszłym roku. Jak podkreślił marszałek województwa Rafał Jurkowlaniec (zabierz głos/oceń marszałka), celem pierwszej z kampanii ma być budowa silnej marki Dolnego Śląska.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.