PARTNER PORTALU
  • BGK

Gdańsk: ruszyła kampania "Młodość bez procentów". Znani i lubiani przekonają młodzież, by postawili na pasje. Nie alkohol

  • KDS    11 lipca 2017 - 18:32
Gdańsk: ruszyła kampania "Młodość bez procentów". Znani i lubiani przekonają młodzież, by postawili na pasje. Nie alkohol
Kampania "Młodość bez procentów" potrwa do końca grudnia 2017 (fot. UM Gdańsk/ gdansk.pl)

#Emocje procentują – to hasło kampanii, która właśnie wystartowała w Gdańsku. Jej cel jest jasny - edukowanie młodych ludzi, by nie pili alkoholu, a stawiali na rozwój swoich pasji. Przekonywać ich do tego będą m.in. Agnieszka Rylik czy Paulina Sykut-Jeżyna.




Z danych CBOS wynika, że trzy czwarte uczniów w wieku 12-17 lat wie jak smakuje alkohol. Średnio, gdy Polski nastolatek po raz pierwszy sięga po wyskokowe trunki ma nieco ponad 13 lat. Do tego 34,2% młodych ludzi przyznaje, że pierwszy alkohol został im kupiony przez osobę dorosłą.

Między innymi te niepokojące dane skłoniły gdańskich urzędników do uruchomienia w mieście kampanii "Młodość bez procentów", która ma pokazywać młodym gdańszczanom, że lepiej stawiać na rozwój swoich pasji, niż sięgać po alkohol. 

- Chcemy pokazać, że młodość to też czas na budowanie i pielęgnowanie swoich pasji. Ludzie, którzy mają fajne zajęcie, dużo rzadziej sięgają po używki, bo zwyczajnie ich głowy zaprzątają inne rzeczy - podkreślają pracownicy Gdańskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień, które jest organizatorem kampanii. 

Aby o kampanii zrobiło się głośno GCPU zdecydowało się zaprosić do współpracy znane osoby ze świata mediów i sportu, które podzielą się z młodzieżą swoimi pasjami. Wszyscy wezmą w akcji udział bezpłatnie. 

O swoich zainteresowaniach i osiągnięciach opowiadać będą: Paulina Sykut-Jeżyna, prezenterka „Must Be the Music”, która pasjonuje się muzyką i śpiewem, Maciej „Gleba” Florek, czyli zwycięzca 1. edycji programu „You Can Dance”, juror „You Can Dance” 2016, Agnieszka Rylik, mistrzyni świata w boksie zawodowym, wielokrotna mistrzyni świata i Europy w kick-boxingu, Victor Borsuk, siedmiokrotny Mistrz Polski w kitesurfingu, trzykrotny Wicemistrz Polski, najbardziej utytułowany zawodnik freestyle'u w Polsce czy Orzemysław Talkowski, dziennikarz, który obecnie prowadzi program „Państwo w Państwie”, zaś jego zainteresowania to kitesurfing i granie na perkusji.

Także młodzi będą mocno widoczni w kampanii. Bowiem do materiałów promocyjnych wykorzystane zostaną ich zdjęcia podczas uprawiania różnych zajęć – kitesurfing, rolki, deska, taniec. Będzie też to motyw przewodni całej kampanii. 

By jak najwięcej młodych ludzi dowiedziało się o tej akcji, miasto zdecydowało się mocno promować ją w świecie wirtualnym. Czyli tam, gdzie młodzi ludzi czują się jak ryba w wodzie. O plusach stawiania na rozwój swoich zainteresowań będą mogli dowiedzieć się więc z Facebooka oraz Instagrama. Dodatkowo powstaną materiały w formie drukowanej jak plakaty, ulotki, małe foldery, wlepki. Kampania potrwa do końca grudnia. 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (1)

  • m., 2017-07-12 07:40:04

    Należy zamienić "Orzemysław Talkowski" na "Przemysław Talkowski" :)

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.