Klaster turystyczny miasta i biznesu

  • Przegląd prasy/Puls Biznesu
  • 11-10-2012
  • drukuj
Jak zwiększyć atrakcyjność dawnej stolicy krzyżackiej? Połączyć siły strony publicznej i prywatnej, a potem zasilić przedsięwzięcie pieniędzmi z Unii.
Klaster turystyczny miasta i biznesu
Całkowity koszt projektu powołania Malborskiego Klastra Turystyczny wynosi ponad 133 tys. zł, z czego 75 proc. udało się wyjąć z unijnego portfela – pisze „Puls Biznesu”

Resztę, po połowie, wyłożą miasto i lokalni przedsiębiorcy, reprezentowani przez Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Malborku.

Deklarację przystąpienia do projektu złożyły 32 firmy, w tym okoliczne hotele, biura podróży, firmy gastronomiczne, restauracje i lokalne ośrodki szkoleniowe.

Celem projektu jest integracja branży, poprawa warunków prowadzenia działalności biznesowej w sektorze, a w efekcie zwiększenie atrakcyjności Malborka jako ośrodka turystycznego.

Konferencja inaugurująca działanie klastra odbędzie się na przełomie października i listopada – podaje „Puls Biznesu”. Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE