PARTNER PORTALU
  • BGK

Małe miasta wciąż mają potencjał dla inwestorów parków handlowych

  • Propertynews.pl    21 października 2015 - 12:47
Małe miasta wciąż mają potencjał dla inwestorów parków handlowych
Handel zmierza w takim kierunku, aby być jak najbliżej konsumenta, w zasięgu ręki (fot.fotolia)

Inwestycje handlowe w miastach do 20 tys. mieszkańców wyrastały w ostatnich latach jak grzyby po deszczu. Na mapie Polski wciąż pozostają jednak "białe plamy".




Potencjał małych centrów i parków handlowych w mniejszych lokalizacjach będzie dalej rósł.

- Generalnie handel zmierza w takim kierunku, aby być jak najbliżej konsumenta, w zasięgu ręki. Mieszkańcy małych miast nie chcą już tracić czasu i podróżować 50 czy 100 kilometrów do większej aglomeracji, chcą mieć znane marki dostępne w swoim mieście - tłumaczy Jarosław Dębowiak.

Dlatego interesujące są miasta oddalone od większych aglomeracji i bez funkcjonujących centrów handlowych.

Jednak mniejsze miasta najczęściej nie są dobrze postrzegane przez wiele sieci handlowych. To może utrudniać wynajem lokali. Jak zauważa Dębowiak, takie lokalizacje mają jednak inną zaletę. - W naszych Parkach Handlowych obecne są zarówno sklepy znanych i cenionych na polskim rynku marek, jak i sklepy prowadzone przez miejscowych przedsiębiorców - mówi członek zarządu Eyemaxx.

Cały artykuł czytaj na Propertynews.pl

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.