Małe miasta wciąż mają potencjał dla inwestorów parków handlowych

Inwestycje handlowe w miastach do 20 tys. mieszkańców wyrastały w ostatnich latach jak grzyby po deszczu. Na mapie Polski wciąż pozostają jednak "białe plamy".
Małe miasta wciąż mają potencjał dla inwestorów parków handlowych
Handel zmierza w takim kierunku, aby być jak najbliżej konsumenta, w zasięgu ręki (fot.fotolia)

Potencjał małych centrów i parków handlowych w mniejszych lokalizacjach będzie dalej rósł.

- Generalnie handel zmierza w takim kierunku, aby być jak najbliżej konsumenta, w zasięgu ręki. Mieszkańcy małych miast nie chcą już tracić czasu i podróżować 50 czy 100 kilometrów do większej aglomeracji, chcą mieć znane marki dostępne w swoim mieście - tłumaczy Jarosław Dębowiak.

Dlatego interesujące są miasta oddalone od większych aglomeracji i bez funkcjonujących centrów handlowych.

Jednak mniejsze miasta najczęściej nie są dobrze postrzegane przez wiele sieci handlowych. To może utrudniać wynajem lokali. Jak zauważa Dębowiak, takie lokalizacje mają jednak inną zaletę. - W naszych Parkach Handlowych obecne są zarówno sklepy znanych i cenionych na polskim rynku marek, jak i sklepy prowadzone przez miejscowych przedsiębiorców - mówi członek zarządu Eyemaxx.

Cały artykuł czytaj na Propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE