Miliony stoją na przystankach

  • Przegląd prasy/Życie Warszawy
  • 06-04-2010
  • drukuj
Za miesiąc ruszy w stolicy przetarg na ustawienie 1580 wiat przystankowych i prawo do umieszczania na nich reklam przez 15 lat. Na kontrakt ostrzą sobie zęby światowe firmy.
Miliony stoją na przystankach

Jak podaje „Życie Warszawy”, 620 nowych wiat dla najbardziej prestiżowych miejsc zostanie wykonanych według projektu Towarzystwa Projektowego, a resztę 960 sztuk postawią koncerny reklamy zewnętrznej

Mają one zostać ustawione w formule partnerstwa publiczno-prywatnego: prywatna firma sfinansuje ich produkcję i montaż, a następnie będzie czerpać zyski z umieszczanych na nich reklam. Wiaty powinny zacząć się pojawiać na ulicach w 2011 r. Inwestycja ma potrwać dwa lata, więc na jej ukończenie przed Euro 2012 nie ma szans.

1580 wiat to ponad 4 tys. estetycznych nośników reklamowych w dobrych lokalizacjach. Interesują się nimi firmy reklamowe, m.in. niemiecki Ströer, amerykański Clear Channel albo należący do Agory AMS. Do wejścia na polski rynek szykuje się też francuski koncern JC Decaux – informuje „Życie Warszawy”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE