O promocji wspólnym głosem

Mieszkańcy Kazimierza Dolnego i okolic mogą się włączyć w kampanię promującą Krainę Lessowych Wąwozów, której członkiem jest gmina. Zgłaszając swój udział w kampanii pomogą w przygotowaniu spójnej, szczegółowej informacji dla turystów.

W ramach kampanii, która będzie współfinansowana przez Unię Europejską, powstaje obecnie "Program rozwoju i promocji produktów turystycznych Krainy Lessowych Wąwozów", który będzie zawierał konkretne propozycje dla odwiedzających nadwiślański region.

Autorzy pomysłu przyznają, że restauratorzy, hotelarze czy inne osoby zajmujące się turystyką mają własne świetne pomysły na promocję i reklamę i przekonują, że "razem można więcej". Zapraszają więc we wtorek 30. marca na spotkanie w tej sprawie do Kazimierskiego Ośrodka Kultury (początek o 14.30).

Dorota Szczuka z urzędu miasta w Kazimierzu Dolnym zapewnia, że gmina jako członek Lokalnej Organizacji Turystycznej, dzięki kampanii zadba o to, by o produktach turystycznych i atrakcjach Kazimierza i okolic mówiło się więcej, dobitniej i częściej niż dotychczas. Jednak, aby wykazać "przewagę konkurencyjną" Kazimierza w regionie, konieczne jest przygotowanie szczegółowej informacji o potencjale turystycznym i kulturalnym Kazimierza Dolnego i jego najbliższych okolic, które - choć mniej znane - są również bardzo urzekające i warte odwiedzenia.

- Im więcej zbierzemy teraz danych o produktach turystycznych Kazimierza i okolic, tym pełniejsza i skuteczniejsza będzie informacja o nich podczas całej kampanii promocyjnej - wyjaśnia Dorota Szczuka.

Do odbiorcy oferta dotrze w postaci różnorodnych materiałów promocyjnych, które zostaną przygotowane i będą rozpowszechniane w ramach prawie dwuletniej kampanii promującej Krainę Lessowych Wąwozów, w tym również Kazimierz Dolny.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE