Podlaskie na Festiwalu Miast i Regionów

  • wer/www.wrotapodlasia.pl
  • 22-09-2011
  • drukuj
Prezentacja dotycząca działań promocyjnych województwa podlaskiego okazała się jedną z najlepszych na tegorocznym Festiwalu Miast i Regionów. Festiwal zajmuje kluczową pozycję na samorządowej i marketingowej mapie najważniejszych wydarzeń merytorycznych w Polsce.
Podlaskie na Festiwalu Miast i Regionów
To impreza o międzynarodowej randze najważniejsze i najbardziej prestiżowe wydarzenie związane z tematyka promocji miast i regionów. Samo zaproszenie do wzięcia udziału w festiwalu jest wielkim wyróżnieniem.

Podlaskie pokazałało się obok takich marketingowych gigantów jak Amsterdam, Philadelphia, Dublin. W konferencji uczestniczyło ok. 250 przedstawicieli samorządów, również eksperci z dziedziny marketingu reklamy i władze samorządowe.

Czytaj też: Najlepsze kampanie miast i regionów

Magdalena Łyżnicka- Sanczeko, dyrektor departamentu współpracy z zagranicą i promocji urzędu marszałkowskiego województwa podlaskiego razem ze swoim zastępcą Michałem Podbielskim przedstawili najważniejsze założenia kampanii promocyjnej „Podlaskie Bogactwo Różnorodność".

Bazą kampanii jest logo województwa. Żubr złożony z pikseli jest znany fachowcom od marketingu i uważny jest za jedno z najbardziej nowoczesnych i nowatorskich identyfikacji wizualnych .

W prezentacji przedstawione zostały główne założenia strategii promocyjnej, a także to co do tej pory udało się zrealizować. Nie da się ukryć, że największe owacje wywołał spot reklamowy „Natura przejawie się różnie". Pomysł wykorzystania ruskiej bani okazał się strzałem w dziesiątkę i pojawiały się głosy, że był to najlepszy spot prezentowany podczas festiwalu.

Oprócz województwa podlaskiego swoje prezentacje miały także województwo warmińsko mazurskie i lubelske. Podczas festiwalu odbył się także panel prezydentów i marszałków na którym żywo dyskutowano na temat znaczenia promocji miast i regionów, formy działań i finansowania kampanii.

Finałem konferencji była uroczystość wręczenia Złotych Formatów tym spośród miast i regionów, które promują się najlepiej. Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach zajęły cztery województwa: łódzkie, małopolskie, pomorskie i warmińsko-mazurskie oraz jedno miasto - Kraków. W tym roku województwo podlaskie zostało dostrzeżone w staraniach konkursowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.