PARTNER PORTALU
  • BGK

Podlaskie na Festiwalu Miast i Regionów

  • wer/www.wrotapodlasia.pl    22 września 2011 - 17:46
Podlaskie na Festiwalu Miast i Regionów

Prezentacja dotycząca działań promocyjnych województwa podlaskiego okazała się jedną z najlepszych na tegorocznym Festiwalu Miast i Regionów. Festiwal zajmuje kluczową pozycję na samorządowej i marketingowej mapie najważniejszych wydarzeń merytorycznych w Polsce.




To impreza o międzynarodowej randze najważniejsze i najbardziej prestiżowe wydarzenie związane z tematyka promocji miast i regionów. Samo zaproszenie do wzięcia udziału w festiwalu jest wielkim wyróżnieniem.

Podlaskie pokazałało się obok takich marketingowych gigantów jak Amsterdam, Philadelphia, Dublin. W konferencji uczestniczyło ok. 250 przedstawicieli samorządów, również eksperci z dziedziny marketingu reklamy i władze samorządowe.

Czytaj też: Najlepsze kampanie miast i regionów

Magdalena Łyżnicka- Sanczeko, dyrektor departamentu współpracy z zagranicą i promocji urzędu marszałkowskiego województwa podlaskiego razem ze swoim zastępcą Michałem Podbielskim przedstawili najważniejsze założenia kampanii promocyjnej „Podlaskie Bogactwo Różnorodność".

Bazą kampanii jest logo województwa. Żubr złożony z pikseli jest znany fachowcom od marketingu i uważny jest za jedno z najbardziej nowoczesnych i nowatorskich identyfikacji wizualnych .

W prezentacji przedstawione zostały główne założenia strategii promocyjnej, a także to co do tej pory udało się zrealizować. Nie da się ukryć, że największe owacje wywołał spot reklamowy „Natura przejawie się różnie". Pomysł wykorzystania ruskiej bani okazał się strzałem w dziesiątkę i pojawiały się głosy, że był to najlepszy spot prezentowany podczas festiwalu.

Oprócz województwa podlaskiego swoje prezentacje miały także województwo warmińsko mazurskie i lubelske. Podczas festiwalu odbył się także panel prezydentów i marszałków na którym żywo dyskutowano na temat znaczenia promocji miast i regionów, formy działań i finansowania kampanii.

Finałem konferencji była uroczystość wręczenia Złotych Formatów tym spośród miast i regionów, które promują się najlepiej. Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach zajęły cztery województwa: łódzkie, małopolskie, pomorskie i warmińsko-mazurskie oraz jedno miasto - Kraków. W tym roku województwo podlaskie zostało dostrzeżone w staraniach konkursowych.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.