Pomoc pokrzywdzonym konsumentom w Elblągu

„Poradnia Konsumencka” jest kolejnym pomysłem Elbląskiego Centrum Mediacji i Aktywizacji Społecznej.
Pokrzywdzeni lub nieświadomi swoich praw klienci będą mogli zasięgnąć opinii ekspertów od 1 marca 2010 r. Projekt jest współfinansowany przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Elbląskie Centrum skupi się na jakości produktów spożywczych czy przemysłowych. Pokrzywdzeni klienci będą mogli złożyć wniosek o przeprowadzenie kontroli w nieuczciwych punktach sprzedaży towarów lub usług. Fachową pomoc uzyskają
np. kierowcy, którzy zatankowali samochody paliwem złej jakości.

Dotychczas Elbląskie Centrum informowało konsumentów przede wszystkim o postępowaniach reklamacyjnych i gwarancyjnych. Konieczne było także przedstawianie podstawowych obowiązków sprzedawców czy usługodawców.

Porady będą udzielane telefonicznie, za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz bezpośrednio w Elbląskim Centrum Mediacji i Aktywizacji Społecznej.

Samorząd Województwa warmińsko-mazurskiego przekaże placówce 29,8 tys. zł jako dotację celową na wykonanie zadań publicznych w zakresie upowszechniania i ochrony praw konsumentów. Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.