PARTNER PORTALU
  • BGK

Prawie 10 tys. paszportów turystycznych

  • PAP    7 listopada 2012 - 09:24
Prawie 10 tys. paszportów turystycznych

Prawie 10 tys. osób zwiedzało w tym roku atrakcje turystyczne w Kujawsko-Pomorskiem, korzystając z paszportu turystycznego.




W paszportach można było zbierać pieczątki, które uprawniały do udziału w losowaniu nagród.

„W każdym z dziesięciu miejsc, które promowaliśmy w pierwszej edycji Paszportu, były zniżki specjalne dla osób odwiedzających te miejsca. W każdym trzeba było uzyskać pamiątkową pieczątkę, która później uprawniała do tego, by brać udział w konkursach" - poinformowała we wtorek Justyna Malinowska z Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej.

Na szlaku znalazły się w tym roku atrakcje turystyczne, które zostały odnowione lub wzbogacone dzięki wsparciu funduszy unijnych. Turystów zachęcano do odwiedzenia m.in. Kruszwicy, Biskupina, Chełmna, Ciechocinka, Ostromecka, Borów Tucholskich i Golubia-Dobrzynia.

W ramach projektu wydano 10 tys. paszportów wraz z mapą atrakcji turystycznych, opisujących dziesięć szczególnie atrakcyjnych miejsc w regionie kujawsko-pomorskim. W kampanii wzięło udział około 9,5 tys. turystów.

Konkurs pieczątkowy był jednym z głównych elementów przedsięwzięcia. Zebranie potwierdzeń uprawniało do udziału w losowaniu nagród. Posiadacze paszportów mogli także wziąć udział w konkursie fotograficznym towarzyszącym kampanii.

Zorganizowano także konkurs z nagrodami na jednym z portali społecznościowych, który także cieszył się sporym zainteresowaniem: na codzienne pytania, dotyczące zagadnień związanych tematycznie z Unią Europejską oraz turystyką w regionie Pomorza i Kujaw, odpowiadało często nawet tysiąc osób.

Władze samorządowe regionu kujawsko-pomorskiego są bardzo zadowolone z tej formy promocji atrakcji turystycznych i efektów wykorzystania środków unijnych. Już rozpoczęto zbieranie propozycji miejsc, które zostaną umieszczone w paszportach na nowy sezon turystyczny.

„Ta akcja promocyjna była nie tylko ciekawa, ale przede wszystkim niestandardowa: to nie są kolejne długopisy czy breloczki, tylko coś znacznie bardziej interesującego. Zainteresowanie, jakie wzbudziła ta akcja pokazuje, że mieszkańcy regionu i turyści chcą poznawać ciekawe miejsca" - ocenił Michał Korolko, wicemarszałek województwa kujawsko-pomorskiego.

Kampania była realizowana przez Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.