Ruszyła akcja „Dolny Śląsk za pół ceny"

Ruszyła ogólnopolska kampania promująca turystyczne walory Dolnego Śląska. Dzięki niej w ostatni październikowy weekend będzie można zwiedzać ten region za pół ceny.
Ruszyła akcja „Dolny Śląsk za pół ceny"

Jak powiedział w czwartek na konferencji prasowej dyrektor Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej Rajmund Papiernik, celem akcji „Dolny Śląsk za pół ceny" jest promocja regionu wśród mieszkańców całej Polski.

„Zależy nam na tym, aby Polacy dowiedzieli się, jakie atrakcje oferuje Dolny Śląsk, a potem chcieli tu wracać. Naszym celem jest również wydłużenie sezonu turystycznego, więc termin naszego wydarzenia idealnie tu pasuje" - dodał.

W akcji wezmą udział m.in. hotele, zamki, pałace, samorządy. Według organizatorów akcji lista uczestników stale rośnie. Wśród tych, którzy zgłosili swój udział są także uzdrowiska: Cieplice, Świeradów, Polanica, Duszniki, Kudowa, a także Zamek Czocha, Zamek Kliczków, Pałac Staniszów oraz miasta: Jelenia Góra, Karpacz, Wrocław i Pieszyce.

Dolnośląska Organizacja Turystyczna odpowiada za promocję wydarzenia w mediach i w całości ją finansuje. Natomiast właściciele obiektów odpowiadają za obniżenie cen dokładnie o połowę w weekend od 25 do 27 października 2013 r.

Jak twierdzi Papiernik, formuła ta sprawdziła się już w Poznaniu, Gdańsku, Toruniu, Wiśle, Bydgoszczy, Zakopanem i Zabrzu. Aż 90 proc. uczestników tych przedsięwzięć zamierza ponownie wziąć udział w takim wydarzeniu. „Dolny Śląsk będzie jednak pierwszym regionem, który przeprowadzi akcję na taką skalę" - podkreślił.

Wydarzenie będzie promowane w mediach społecznościowych, na portalach turystycznych, w informacjach turystycznych, na dolnośląskich uczelniach oraz u uczestników akcji. Zorganizowana zostanie również konferencja w Warszawie, promująca planowane przedsięwzięcie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE