Tarnowski teatr reklamuje specjalny rower

W Tarnowskim Teatrze im. Ludwika Solskiego ruszają pierwsze próby do spektakli „Kolega Mela Gibsona” i „Czego nie widać”.
Tarnowski teatr reklamuje specjalny rower
Nowy sezon rozpocznie się od premiery „Kolegi Mela Gibsona” autorstwa Tomasza Jachimka. Zespół rozpoczął także próby do „Czego nie widać” Michaela Frayna.

W planach jest również premiera „Bliżej” na małej scenie w reżyserii Marcina Hycnara, a także m.in. „Makbeta” i „Amadeusza” oraz specjalne przedstawienie na sylwestra.

Teatr rozpoczął też akcję promocyjną, m.in. przy wykorzystaniu internetu. „Chcemy poznać opinie widzów, dlatego będziemy prowadzić przez kilka najbliższych miesięcy szerokie badania ankietowe, które pozwolą lepiej poznać potrzeby związane z funkcjonowaniem teatru i jego ofertą” – powiedział zastępca dyrektora teatru Rafał Balawejder.

Ankieta, przygotowana przez socjologa, dostępna będzie również w internecie. Także poprzez internet widzowie będą mogli zakupić bilety na spektakle. Będzie to możliwe za pośrednictwem platformy EKOBILET, która jest zintegrowana zarówno z teatralnym profilem na Facebooku, jak i stroną internetową www.teatr.tarnow.pl.

„Płatności za bilety dokonywane będą za pomocą systemu dotpay.pl, a klient otrzyma bilet na spektakl w formie mms na swój telefon oraz skrzynkę email” – poinformował Krzysztof Bogusz z działu promocji teatru.

Jak podkreślił, wykorzystanie profilów społecznościowych pozwala teatrowi dotrzeć z najnowszymi informacjami o zaplanowanych wydarzeniach do najbardziej zainteresowanych osób.

Ułatwieniem dla widzów powinna też być akceptacja kart płatniczych przez kasę teatru.

Kolejnym udogodnieniem dla widzów jest czynne przez 12 godzin (8.00-20.00) biuro promocji i organizacji widowni, o łatwym – zdaniem gospodarzy teatru – do zapamiętania numerze telefonu: 14 688 32 87.

Na klawiaturze telefonu odpowiada to klawiszom: 14 68 TEATR. Będzie tam można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące repertuaru oraz zarezerwować bilet na wybrany spektakl.

Teatr widoczny będzie także na tarnowskich ulicach, m.in. poprzez montaż dodatkowych słupów ogłoszeniowych. Najbardziej nietypowym rozwiązaniem będzie z pewnością rower, na którym będą jeździć po Tarnowie pracownicy działu promocji. Wehikuł został nazwany Dyndalski. Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.