Umowa na sprzęt do obsługi numeru 112

Centrum Projektów Informatycznych zawarło umowę z firmą Zeto Rzeszów na zakup urządzeń, umożliwiających przyjęcie i rejestrację zgłoszeń na numer 112 i pozostałe numery alarmowe.
Umowa na sprzęt do obsługi numeru 112

W skład dostarczonego – na potrzeby zintegrowanego systemu informatycznego powiadamiania ratunkowego – sprzętu, znajdzie się 401 komputerów – stanowisk dostępowych wraz z oprogramowaniem, tyle samo czytników kart oraz ponad tysiąc monitorów LCD i 41 ekranów wielkoformatowych.

Czytaj też: Lepszy standard alarmowego 112

Infrastruktura trafi do wszystkich 16 komend wojewódzkich policji w kraju oraz do Komendy Głównej i Komendy Stołecznej Policji.

Czytaj też: Coraz większa sieć dla numeru 112

Jest to kolejny element realizacji projektu: System Informatyczny Powiadamiania Ratunkowego (SI PR), którego efektem końcowym będzie wdrożenie jednolitych w skali kraju narzędzi informatycznych, wspierających współpracę i wykonywanie zadań służb ustawowo powołanych do przyjęcia i obsługi połączeń wykonywanych na numer 112 oraz dotychczasowe numery alarmowe.

Czytaj też: MSWiA: 112 działa i będzie przed Euro 2012

Jak informuje Centrum Projektów Informatycznych zakup jest finansowany w ramach środków europejskich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.