PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Pasażerowie wrocławskiego MPK będą mieć swojego rzecznika

  • AKC    19 lipca 2019 - 13:57
Pasażerowie wrocławskiego MPK będą mieć swojego rzecznika
Przełożonym rzecznika pasażera będzie prezes MPK (fot. MPK Wrocław)

Arkadiusz Kucharski, społecznik, absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego oraz zapalony biegacz został rzecznikiem pasażera w MPK Wrocław. Jego zadaniem będzie m.in. budowanie relacji z pasażerami i pomaganie im w zawiłych sprawach. Będzie on również dbał o to, aby głos pasażerów oraz ich pomysły były bardziej słyszalne w miejskiej spółce.




  • Powołanie osoby reprezentującej interesy pasażerów jest jedną z wielu zmian, które można zaobserwować w ostatnich miesiącach w MPK Wrocław.
  • Wśród nich są m.in. cotygodniowe dyżury prezesa spółki dla pasażerów, powołanie pełnomocnika ds. osób niepełnosprawnych, wprowadzenie dodatkowych ułatwień dla podróżnych czy nawiązanie współpracy z lokalnymi społecznościami.
  • 21 sierpnia swoją funkcję zacznie pełnić rzecznik pasażera. 

- Rzecznik pasażera został wybrany przy udziale mieszkańców i ruchów miejskich. Ma on dużą swobodę działania, broniąc interesu pasażerów i będąc ich głosem wewnątrz MPK. To jeden z pomysłów, mających na celu polepszenie kontaktu z mieszkańcami. Takimi małymi krokami zmierzamy ku dużej zmianie we wrocławskiej komunikacji - zapewnia Krzysztof Balawejder, prezes MPK Wrocław.

Rzecznikiem pasażerów MPK został Arkadiusz Kucharski: społecznik, absolwent Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego. Jego silne miejsce w strukturze spółki gwarantuje skuteczność działania w interesie pasażerów. Jego bezpośrednim przełożonym jest prezes zarządu.

Czytaj też: Warszawa: Zmiany w komunikacji miejskiej w weekend

- Cieszę się z nowego wyzwania. Funkcja ta jest odpowiedzialna i wymagająca, ale praca z ludźmi potrafi dać wiele satysfakcji i zadowolenia. Uważam, że rola rzecznika wiąże się przede wszystkim z otwartością na wrocławian. Chciałbym, aby częste rozmowy i spotkania z pasażerami, jak również z organizacjami miejskimi, były jednym z ważniejszych elementów mojej pracy - deklaruje Arkadiusz Kucharski.

W wyborze rzecznika ważny był głos mieszkańców. Dlatego też MPK zaprosiło do komisji przedstawicieli Wrocławskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

- Bardzo cieszymy się z wyboru pana Arkadiusza - mówi Dominik Czerniak z Akcji Miasto. - Wykazał on bowiem chęć nawiązania prawdziwego kontaktu z pasażerami, nie stosując przy tym, znanych już wszystkim, trików marketingowych. Cieszymy się, jako Akcja Miasto, na współpracę z nowym rzecznikiem.

Czytaj też: Trójmiasto chce iść w ślady śląskiej metropolii. Wspólny transport numerem jeden

Zadaniem rzecznika pasażera MPK, który rozpocznie pracę 21 sierpnia, będzie m.in. budowanie relacji z pasażerami i pomaganie im w zawiłych sprawach. Będzie on również dbał o to, aby głos pasażerów oraz ich pomysły były bardziej słyszalne w miejskiej spółce. Informacje o tym, w jaki sposób kontaktować się z rzecznikiem, pojawią się na stronie internetowej i profilu MPK Wrocław na Facebooku.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.