PARTNER PORTALU

Call center w szkołach zawodowych? Ministerstwa odpowiadają

    MN    1 grudnia 2016 - 11:45
Call center w szkołach zawodowych? Ministerstwa odpowiadają
Ministerstwo Rozwoju nie rozważa wprowadzenia kierunku "call center" w szkołach zawodowych. (fot. Flickr)

• Od września 2017 r. wejdą w życie szkoły branżowe, które przejmą rolę obecnych szkół zawodowych i będą kształcić uczniów w praktycznych zawodach.
• W mediach pojawiły się w ostatnim czasie doniesienia, że jednym z nauczanych zawodów w szkołach będzie… pracownik call center.
• Zarówno Ministerstwo Rozwoju jak i Ministerstwo Edukacji Narodowej zaprzeczają, aby mieli rozpatrywać taki pomysł.




Resort rozwoju tłumaczy, że propozycja utworzenia w szkołach zawodowych klas o profilu „pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta” (pracownik call center) została zgłoszona przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Wniosek SMB został w ministerstwie przeanalizowany, jednak żadna opinia MR w tej kwestii nie była oficjalnie prezentowana. 

Jednocześnie informacje medialne, sugerujące powstanie kierunku nauczania w zawodzie call center, nie przedstawiają faktycznego stanowiska resortu.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!



Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę


×
KOMENTARZE (3)

  • Ala, 2016-12-02 09:25:14

    Morawiecki ma naprawdę dobre argumenty! Chodzi mi o klasy o profilu call center. Przecież coraz więcej dużych firm potrzebuje outsourcować centra obsługi klienta. Ja akurat pracuję w takim call center w Tivronie w Krakowie i obsługujemy klientów czeskich, węgierskich (między innymi) także przydadzą ...się u nas osoby, które będą wiedziały czym jest system obsługi klienta ;)  rozwiń
  • obywatel gminy, 2016-12-01 19:20:54

    Tak kierunki typu callcenter oraz pracownik sezonowy to osie rozwoju Polski. Takie kierunki dla Kraju nad Wartą oraz Generalnej Guberni propagowali również ubermenschowie z zachodu. Naprawdę niech się zastanowią niektórzy, co mówią i piszą.
  • ..., 2016-12-01 19:02:19

    Szkoły na zapotrzebowanie starszego pokolenia - bo tylko leciwi ludzie nie korzystający z Internetu kupują coś przez telefon... Telefoniczna sprzedaż jest już niemal zapomniana w krajach zachodnich...


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!