Poznań: Około 11 tys. wniosków do ZTM o zwrot za niewykorzystane bilety długookresowe
"Zapewniamy, że na korespondencję dotyczącą zwrotów biletów okresowych odpowiadamy najszybciej jak to możliwe. Jeśli jednak czas odpowiedzi się wydłuża, prosimy o cierpliwość i zrozumienie oraz uwzględnienie aktualnych - wyjątkowych okoliczności" - podkreślił rzecznik prasowy Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu Bartosz Trzebiatowski.
Jak dodał, "ZTM, jak wiele innych firm i urzędów, funkcjonuje w warunkach obostrzeń sanitarnych i ograniczeń kadrowych".

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.