"Rz": Drogo, więc oszczędzamy
Jak podkreślono, "widać to po klientach dyskontów (czyli zdecydowanych liderów handlu spożywczego z 40-proc. udziałem)". "Z analizy UCE Research i Proxi.cloud wynika, że najczęściej na promocjach poszukiwane jest mięso - wskazał to co trzeci badany. Nieco mniej wskazań zebrały nabiał i produkty sypkie" - napisano w dzienniku.
Jak zaznaczono, "z badania wynika, że jedynie 16,6 proc. badanych nie ogranicza obecnie podstawowych wydatków". "Wśród pozostałych największa grupa wymienia słodycze, słone przekąski i mocne alkohole" - napisano.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.