PARTNERZY PORTALU

KOMENTOWANY TEKST

Płace w budżetówce daleko w tyle za firmami. Czeka nas negatywna selekcja?

• dsadasdas, 2018-03-14 07:35:16

Bo się przyjmuje znajomków, rodzinę, przyszłych wyborców - nie specjalistów, ludzi wykształconych. I również tylko znajomki dostają podwyżki, są odciążani od pracy - kosztem tych którzy przyjmą prace bo się poświęcają, mają poczucie obowiązku. Niestety, ale w samorządach praca w jednostkach to PATOLOGIA. I nic sie z tym nie zrobi ... bo jak? Ciekawe, czy ktoś się kiedyś nad tym pochyli. gdyby tak ktoś sprawdził ile rodzin pracuje po urzędach .... to by niejeden wylewu dostał.
  • muł bagienny, 2018-03-13 20:58:53

suweren nie lubi urzędników więc im będą głupsi to będzie czuł się lepiej, ale ostatecznie to i tak on zapłaci za tę głupotę swoimi nerwami, straconym czasem i pieniędzmi
  • Mmm, 2018-03-13 14:48:37

Jestem nauczycielem, lata doświadczenia, specjalistyczne studia- kilka kierunków.Duże miasto.Nikt nie złożył cv na ostatnie ogłoszenie do mojej firmy.30 procent ludzi myśli o zmianie pracy.Czapki z głów dla ministerstwa;))) Dokładają godzin, zabierają przywileje.Niebawem ostatni zgasi światło.
  • Mmm, 2018-03-13 14:45:25

Kolego, sam napisałeś, że to Rzeszów.
  • Dora, 2018-03-13 11:18:19

KD Czytam to wszystko i wydaje mi się, że jestem w Matriksie! Administracja rzekomo ma problem z kadrami....ja tego nie dostrzegam. Staram się do pracy w urzędzie - mam kilkuletnie doświadczenie w pracy biurowej, znam dobrze 2 języki, mam uprawnienia radcy prawnego i aplikuje na stanowiska specjalistów w urzędach - a po prostu mnie nie chcą! Dodam, że jest to Rzeszów - województwo podkarpackie. Nie rozumiem, zaniżam kwalifikacje, a na zwyczajne stanowisko specjalisty za 2 200 zł nie chcą człowieka z doświadczeniem i wykształceniem...o co chodzi????? Skoro administracja publiczna potrzebuje wykształconych kadr, to co jest grane? Pozdrawiam wszystkich wykształconych z doświadczeniem, ale bez tzw "układów"!