PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

KOMENTOWANY TEKST

Masowe L4 lub strajk w czasie egzaminów? Protest nauczycieli coraz bardziej realny

• magKontraktowy, 2019-01-09 10:17:14

Naczyciel to niezaradny życiowo frajier. Nie potrafi znaleźć sobie pracy za więcej jak 2200 rękę. Współczuję mianowanym, ja już nie dociągnę. Idę do bridżstona robić za 4500 na wózku widłowym. Wiem, że czas pozostały to czas dla rodziny, a nie na sprawdzanie karkówek.
  • Twój podpis, 2019-01-07 17:09:23

Za bardzo Pan się stara. A potem czuje się człowiek jak szary robił i wyróżnia nie nauczyciel =respect
  • Polonistka , 2018-12-30 21:28:08

Wreszcie może się udać. Moze te śmieszne zarobki nauczycielskie się zmienią. Ja będę strajkować!
  • Dorota , 2018-12-29 23:14:11

Chciałbym wiedzieć czy jest choć jedna szkoła w Polsce,w której choćby 1 nauczyciel ma wszystkie dodatki wspomniane przez panią minister. Może poda także zarobki netto. Ja jestem nauczycielem kontraktowym w szkole masowej i zarabiam 2000 netto na miesiąc. To woła o pomstę do nieba. Na wymysły i brednie ministra trzeba brać poprawkę. To , że Ona ma dobrą pensję w to nikt nie wątpi.
  • nauczycielka, 2018-12-27 23:25:04

moje dziecko 3 lata po studiach dostało pensję 8000zł, a ja po 32 latach pracy w szkole 2850zł, a przecież to ja ją uczyłam, była w mojej klasie:)
  • nauczycielka, 2018-12-27 23:19:28

ja mogę rozchorować się dopiero w lutym
  • lol, 2018-12-27 23:16:44

mój warsztat pracy kształtowałam latami, teraz niech mi zapłacą za dzielenie się wiedzą, w przeciwnym razie uczniowiei jedynie szlaczki na moich lekcjach będą malować
  • nauczycielka, 2018-12-27 23:14:27

nie mam zamiaru dzielić się swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem za te ochłapy, które zalewska mi daje co miesiąc
  • mój protest, 2018-12-27 23:09:39

jestem starą nauczycielką, o września przestałam nauczać, jedynie przychodzę do pracy i markuje robotę
  • lol, 2018-12-27 23:08:05