PARTNER PORTALU

KOMENTOWANY TEKST

Reaktywacja PKS-ów właśnie się zaczyna. Tak rząd podzieli pieniądze między regiony


  • Jojne, 2021-03-01 14:05:36

    PKS,CPN,PEWEX itd.....
  • wróg klasowy ?, 2019-07-26 16:11:25

    nie mogę zrozumieć dlaczego PKS-y mogłyby zostać potraktowane , jak wrogi produkt komunistyczny .
  • TVP pokaże ?, 2019-07-23 11:33:51

    myślę , że jakieś połączenia przywrócą , ale może być podobnie jak z MIESZKANIEM PLUS - coś widziałem w tvp - ale to już było dawno, a mieszkań jak brakowało tak nadal brakuje.
  • przebojowe jaśkobusy., 2019-07-21 09:48:41

    Do pod jaśkobusy ?: - a kierowca chyba byłby z za wschodniej granic i na śmieciówce ?
  • pod jaśkobusy ?, 2019-07-21 09:41:58

    w moim rozumieniu , zarówno projektu UD 126 ustawy o ptz , jak tez ustawy o funduszu rozwoju połączeń autobusowych wynikałoby , że PiS pisałby ustawy pod "jaśkobusy" kursujące na szrotach od merkel , wydaje się iż inwestycja w takich przewożników byłaby sprzeczna z interesem naszego narodu - bo m. in. nie "wymuszałaby" konsolidacji małych firm w większe, które byłyby zdolne do inwestowania w nowoczesne busy i autobusy , ale chyba żadna firma z umową na okres czasu tyko od września do grudnia 2019, czy na tylko 1 rok 2020 nie kupi nowego autobusu, i nie zainwestuje w pracowników, a co najwyżej przyciągnie jakiegoś busa z zachodniej składnicy złomu samochodowego. DOŚĆ TAKICH INWESTYCJI -TRZEBA ZACZĄĆ WRACAĆ DO CYWILIZACJI, także w tej dziedzinie.
  • pod biznes ? czy lud ?, 2019-07-20 18:53:54

    TROCHĘ WIĘCEJ PIENIĘDZY TRAFI DO KASY PRYWACIARZY, a przecież te pieniądze mogłyby z powrotem wrócić do kieszeni publicznej , czyli do PKS-ów będących np. spółkami samorządowymi, czy państwowymi, lub zakładami budżetowymi lub innymi podmiotami wewnętrznymi, oczywiście także do pracujących w nich zwykłych ludzi w postaci wynagrodzeń za pracę -czyli tylko wówczas BYŁABY TO INWESTYCJA W NASZE WSPÓLNE POLSKIE FIRMY I W ZWYKŁYCH POLAKÓW - tak to rozumiem i jestem za taką inwestycją , natomiast wydaje się iż należałoby skończyć z nabijaniem kieszeni biznesmenów za wszelką siłę.
  • bez wyobrażni ?, 2019-07-20 07:18:03

    SAMORZĄDOWCY OLEWAJĄ TEN PROBLEM, bo nie rozumieją że czas szybko leci, sytuacja się zmienia, już niedługo sami będą emerytami lub rencistami niezdolnymi do prowadzenia samochodu.
  • vader, 2019-07-18 14:44:37

    To ustawa pod prywaciarza!!wsponicie moje zdanie,postawiłbym na komunikacje miejso-podmiejską
  • Obserwator, 2019-07-18 14:37:02

    Wszystko dobrze, tylko ktoś mi powie skąd ilu kierowców potrzeba będzie do obsługi tych linii, skoro już teraz brakuje od 50tys. do nawet 100 tysięcy kierowców. Nie wyszkoli się ich tylko ustawą. 2. Ile potrzeba autobusów? Tych też się nie wyprodukuje w tydzień. Chyba, że znowu pościągamy trupy z całej Europy.
  • greg, 2019-07-18 13:18:31

    co oni chcą reaktywować 3/4 PKS-ów poszło dawno pod młotek, a reszta popada w coraz większą ruinę. Ich miejsce dawno zajeli prywatni przewoźnicy...
  • rrr, 2019-07-18 11:26:07

    Niezależnie od tego jak to będzie rozwiązane, bardzo się cieszę, że takie połączenia zostaną przywrócone. Studiowałem w duży mieście, a dostanie się do mojej małej miejscowości na święta lub weekendy graniczyło z cudem. Poza tym starsze osoby musiały prosić innych z samochodem, żeby ich podwieźli do lekarza lub do większego miasta na zakupy. Mam nadzieję, że idea lepszej komunikacji prowincji będzie utrzymana po wyborach i rozwijana.
  • henryk, 2019-07-18 09:00:18

    Jeżdzo klamoty majo powyrzej 20 lat zanieczyszczenie środowiska Rząd robi to pod politykie zrobić raz a dobrze to jest nie chlujstwo tak mjałó miesce Smoleńsk PKP majo zaśilenie prądem elektrowozy PKP zakup busów na baterje dowus darmowy do PKP koszt wliczony bilet PKP na tym polega redukcja smoków dużych miastach Wojewódzkich dojeżdzajo do pracy tyko jedna osoba korki nie samowite silniki chodzo gdzie leco te spaliny jedna dobra ustawa tabela pojazdów osobowych wiazd do Województw masz pojazd na gaz lub elktryczny na baterje morzesz wiechać na teren danego Województwa wtedy doieżdzali do pracy po 4 lub 5 osoby
  • Autosan H-9, 2019-07-18 07:35:54

    PKS-y zniszczyły się same. 1. Nieproporcjonalne do skali działalności wynagrodzenia zarządów i pełnomocników właściciela (Skarbu Państwa). 2. Skrajny przerost zatrudnienia w działalności obocznej, w administracji i ruchu oraz na tzw. warsztatach. 3. Niedostosowanie rozkładu jazdy do potrzeb społecznych, ignorowanie dynamicznie zmieniających się potrzeb przewozowych, zwłaszcza w obszarze dowozu ludzi do miejsc (zakładów) pracy. 4. Przeorientowanie z dowozu ludzi do pracy na dowóz dzieci i młodzieży szkolnej, tzw. system szkoły-ulgi, wraz z konsekwentnym zdominowaniem oferty przewozowej przez wielką literę "S" (tak jakby w dni wolne od nauki szkolnej, czyli circa połowę roku kalendarzowego, pasażerowie hibernowali się). 5. Em-karta, właściwie system dystrybucji em-karty, ograniczony do okratowanych okienek znanych z kultowych seriali o minionych czasach, zmuszający do ponoszenia dodatkowych, niekiedy potężnych kosztów przez pasażerów, w przypadku osób pracujących - nawet do pobierania 12 dni urlopu w roku w celu comiesięcznego stawienia się pod reżimowym okienkiem i odnowienia em-karty. 6. Veritum - samo narzędzie, jak i nośnik biletów miesięcznych em-karta - dobre, jednak wywracające cel funkcjonowania PKS-ów, z działalności przewozowej na obsługę programu (cel sam w sobie); podporządkowanie wewnętrznej organizacji (systemu zarządzania) programowi Veritum.
  • ktoś gra na zwłokę ?, 2019-07-18 06:28:49

    wg. mojej logiki , to co w Polsce wyprawia się z pozamiejskim transportem autobusowych już dawno przestało mieścić się w normalnej głowie - dlaczego PiS w trakcie swoich prawie 4 lat rządów nie zmienił tej tragicznie szkodliwej Polakom ustawy o publicznym transporcie zbiorowym w zakresie pozamiejskiego publicznego transportu zbiorowego tego pojąć nie sposób - przecież to każdy dzień zwłoki tworzy długotrwałe, a nawet praktycznie prawie nieodwracalne fakty , z czego cieszą się państwa pozbywające się toksycznego złomu samochodowego i przemysł samochodowy, a cierpią Polacy.
  • DOŚĆ TEJ ZABAWY !, 2019-07-17 23:13:28

    wydaje się, że o zniszczeniu komunikacji PKS-owej , mogła zdecydować chęć jeszcze ściślejszej, przyjacielskiej, czy wręcz braterskiej "współpracy" z zachodem , a jak wiadomo bogate państwa potrzebowały dużego i korzystnego dla siebie rynku zbytu na swoje już wyeksploatowane auta osobowe , busy i autobusy - więc wprowadzono w naszej Ojczyżnie " zasadę przymusowego posiadania samochodu" , kazdy Polak musi mieć jakiegoś szrota , aby normalnie funkcjonować, a "jaśkobusy" przyciągnięte od merkel kursując tylko na najlepszych trasach i godzinach zabierają pasażerów od PKS-ów - Ponadto uczniów dowożą do szkół gimbusy, zamiast PKS-ów, którymi mogliby podróżować także wszyscy zwykli ludzie, wówczas pieniądze państwowe z tzw subwencji oświatowej służyłyby wszystkim, a nie tylko uczniom i tym prostym sposobem nie byłoby tzw. białych plam i wykluczenia komunikacyjnego Polaków. - Kiedy skończą się te cyrki ?


Wyszukiwarki

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!