PARTNER PORTALU
  • BGK

KOMENTOWANY TEKST

Nauczyciele apelują do ministra w sprawie wcześniejszych emerytur

• DOMI, 2019-09-12 22:42:21

Praca w przedszkolu publicznym - 25 godzin tygodniowo (40 do dyspozycji dyrektora) Ciągłe dokształcanie, roszczeniowi rodzice i ich bezstresowo wychowywane dzieci, nie, to już nie mój świat, inna rzeczywistość, której nam, ciężki sprostać Zaczynałam w 1988 roku, wtedy było... tak normalnie, kocham dzieci i swój zawód, ale jestem już wyczerpana, proszę o zasłużony odpoczynek.
  • ula, 2019-09-10 20:00:36

Jestem nauczycielem z 28 letnim stażem w przedszkolu bardzo kocham swoja pracę ale widze jak dzieci reagują na młode panie , moja efektywność nie jest już taka jak u młodzieży ,
  • Mirianna, 2019-09-07 11:23:03

Nauczycielom z najdłuższym stażem pracy po 30 latach emerytury powinny być przywrócone zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami podobnie jak mundurowym. A kto chce wypracować sobie większe nagrody jubileuszowe po 35 czy 40 latach pracy to niech pracuje jeżeli mu tylko zdrowie pozwala. Pozwólcie w końcu zadecydować nauczycielom pracują czy odchodzą, każdy podejmie świadomą decyzję zgodnie ze swoimi możliwościami z korzyścią dla siebie i społeczeństwa. Myślę, że rząd zgodnie ze swoimi wcześniejszymi zapowiedziami przywróci przywilej emerytalny nauczycielom z 30 letnim stażem pracy. Szczególnie,że właśnie Ci nauczyciele poświęcający się dzieciom już od najmłodszych lat ,pracując w grupach dzieci przedszkolnych dawniej nawet trzydziestokilku osobowych po 25 godzin tygodniowo już powinni mieć możliwość odejścia na emeryturę.
  • Nauczyciel z 25 letnim st, 2019-09-05 18:13:36

Panie Jarosławie proszę przywrócić wcześniejsze emerytury. Życzę wytrwałości i zdrowia
  • Maciej, 2019-09-02 12:43:23

Popieram w całej rozciągłości, w odniesieniu do nauczycieli, którzy rozpoczynali pracę przed tak zwaną reformą emerytalną Buzka, jest to przywrócenie stanu prawa ze stanu bezprawia.
  • NAUCZYCIELE , 2019-08-29 08:00:17