PARTNER PORTALU
  • BGK

KOMENTOWANY TEKST

Rusza drugi nabór z funduszu przewozów autobusowych. Do podziału ponad 280 mln zł


  • ale jaja, ale jaja . . ., 2019-09-19 06:43:06

    ale, mamy chyba produkt zastępczy, bo wczoraj widziałem w tv, ogłoszenie społeczne , jak to odebrałem, zamieszczone przez ministerstwo, a opowiadające o funduszu rozwoju przewozów autobusowych,czyli jakby taką reklamę - to przeszło nawet moje najczarniejsze przewidywania, gdyż spodziewałem się pokazywania przez tvp nielicznych lecz faktycznie przywróconych autobusów, w zobaczyłem tzw. socjotechnikę.
  • TAKA PRZYKROŚĆ., 2019-09-18 21:17:20

    jak dobrze pamiętam, to chyba już w lutym Prezes ogłosił PIĄTKĘ KACZYŃSKIEGO I SZYBKIE PRZYWRACANIE POŁĄCZEŃ AUTOBUSOWYCH, A MAMY JUŻ POŁOWĘ WRZEŚNIA , A JESZCZE niestety NIE WIDZIAŁEM ŻADNEGO PRZYWRÓCONEGO AUTOBUSU, CHOCIAŻ PRAWIE CODZIENNIE OGLĄDAM TVP - a chciałbym bo jestem stałym kibicem PiS.
  • o co chodzi ?, 2019-09-17 16:49:43

    mnie po prostu , nie mieści się w pale, aby PiS mógłby nie być w stanie przez cztery lata naprawić ustawy o publicznym transporcie zbiorowym w zakresie pozamiejskiego drogowego ptz - WIĘC CO JEST GRANE ? - dlaczego ciągle obowiązują przepisy które "wykończyły" nasze pks-y ?
  • róbta co chceta, 2019-09-15 11:21:53

    czyżby samorządy pogardziłyby "PiS- owskimi" pieniędzmi ?
  • taka prawda !, 2019-09-13 06:56:03

    wydaje się , że należałoby w pełni zgodzić się z zdaniem eksperta, że przez 8 lat w znacznej części samorządów praktycznie nic nie robiono wokół tematu transportu publicznego , ale wydaje się że należałoby dodać : NIC SIĘ NIE ROBI i ROBIĆ NIE BĘDZIE , o ile przepisy nie ulegną zmianie. Ustawa o ptz musiałaby być tak napisana, aby samorządy nie mogły lekceważyć tego problemu, czyli m. in. muszą być ustawowo określone obowiązkowe minimalne krajowe standardy dostępności osób do publicznego transportu publicznego na cywilizowanym poziomie XXI wieku w sercu Europy - muszą być ustawowo określone obowiązkowe konsekwencje (kary) nakładane na samorządy z urzędu przez wojewodę za niewykonanie nałożonych ustawowo zadań w tym zakresie - ustawa o ptz powinna zapewniać możliwości wykonania obowiązkowych krajowych standardów dostępności do ptz, czyli np. zero tzw. "busiarskiej wolnoamerykanki" ( pokontrolny wniosek Najwyższej Izby Kontroli do Premiera RP, o zmianę wyjątkowo szkodliwego Art. 20 ustawy o ptz, zakazującego przyznawania prawa wyłącznego o jakim mowa w Rozp. (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady).
  • państwo w państwie., 2019-09-12 18:53:03

    zupełnie nie rozumiem dlaczego rząd pozwala na pełna "samowolkę" naszym kochanym samorządom w sprawie pozamiejskiego drogowego ptz, skoro wychodziłoby na to iż one mają to w chyba d . . . e - to pokazują fakty (patrząc na bolka oko).
  • licz na siebie., 2019-09-12 09:05:07

    nikt o zdrowych zmysłach nie powinien spodziewać się że linia na której zatrzymuje się autobus 1 raz na 24 godz i tylko w dni robocze, (oprócz sobót, niedziel i świąt) mogłaby służyć na dojazdy do pracy - takie przewozy mogą służyć przede wszystkim dla normalnego życia ludzi na cywilizowanym poziomie XXI wieku w sercu Europy - dlatego nie muszą to być autobusy o dużej pojemności , wystarczą małe tzw. busy , nie musiałyby też kursować codziennie, a np. tylko przez 3 dni w tygodniu, na te dni ludzie zaplanowaliby swoje podróże. Jeżeli przewozy miałyby służyć na dojazdy do pracy to musiałyby kursować co godzinę, jak ponoć jest w dobrych krajach pod tym względem.
  • teoria spiskowa., 2019-09-12 08:48:31

    chyba można byłoby nawet dojść do zupełnie nie wiarygodnego wniosku, że PiS utrzymując tragicznie kiepskie przepisy ustawy o ptz , które doprowadziły do obecnego stanu pozamiejski drogowy ptz, mógłby tym samym bardziej dbać o interesy handlarzy mocno używanymi autami "od merkel" , czy anty pisowskich samorządów, lub interesów tzw. "busiarskiej wolnoamerykanki" - niż o interes naszego całego 40-to mln. narodu - to jest bardzo smutne.
  • ślepy widzi., 2019-09-12 08:11:27

    czasami można odnieść wrażenie , że jakoby PiS mógłby celowo wyczyniać jakieś numery z pozamiejskimi połączeniami autobusowymi , bo chyba trudno byłoby uwierzyć , aby dorośli ludzie przez 4 lata swoich rządów nie byliby w stanie naprawić wyjątkowo szkodliwych naszemu Polskiemu narodowi przepisów fatalnej ustawy o publicznym transporcie zbiorowym w tym zakresie - podobno prace nad naprawą tejże haniebnej ustawy wciąż trwają i końca nie widać - WIĘC , w takiej sytuacji, chyba NIKT ŚREDNIO MYŚLĄCY NIE POWINIEN SPODZIEWAĆ SIĘ LIKWIDACJI BIAŁYCH PLAM KOMUNIKACYJNYCH , czyli jak podają media, wykluczenia ok. 14 mln osób i braku publicznej komunikacji zbiorowej na obszarze ok. 30 % naszej Ojczyzny.
  • ANTY zasady., 2019-09-12 07:53:39

    NIE WIEM , JAK WYTRZYMUJE TĘ KOMPROMITACJE PREZES , bo "piątka Kaczyńskiego" w temacie przywracania połączeń autobusowych poniosła całkowitą porażkę , w mojej ocenie mogło być to do przewidzenia dla osób które chociażby pobieżnie obserwowałyby przebieg prac nad ustawą o zmianie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym w zakresie pozamiejskiego drogowego ptz , a także patrząc na przepisy ustawy o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych.
  • Zenon W., 2019-09-11 12:01:11

    Do kolumb: i byleby autobusy nie woziły powietrza
  • kolumb, 2019-09-11 11:19:48

    Rząd niczego nie daje bo nie wypracowuje dochodu, a konsumuje ten dochód! Rząd może jedynie rozdzielić fundusze z naszych podatków. Kiedy redakcja to sobie uzmysłowi i przestanie wypisywać durne tytuły?


Wyszukiwarki

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.