-
gra pozorów., 2019-11-16 21:59:39
mali przewożnicy w każdej chwili mogliby połączyć swoje siły, tworząc konsorcja, lub innego rodzaju dowolnej , potrzebnej im wielkości grupy w zależności od sytuacji, więc prezentowane w artykule na czerwono poglądy, chyba należałoby między bajki włożyć. Władza powinna bardziej interesować się 40 -cie miln rodaków niż garstką biznesmenów - ta ustawa ma służyć wszystkim Polakom, a nie koniecznie małym , średnim, większym lub dużym przewożnikom - niestety jak się wydaje, władza mogłaby myśleć i robić odwrotnie - patrząc na projekty przepisów projektu UD 126 proponowane przez rządzący PiS można dojść do wniosku, że interes ludu w zakresie pozamiejskiego drogowego ptz nie byłby brany pod uwagę, natomiast przepisy zostałyby jakby napisane wyłącznie pod potrzeby biznesmenów, ( handlarzy złomem samochodowym, producentów aut, budowniczych autostrad, producentów cementu, czy tzw. "busiarskiej wolnoamerykanki"), niektórych samorządowców.
-
biorą kasę ?, 2019-11-16 17:12:26
Do ratio: ale ponoć ekspertów, profesorów, uczelni u nas nie brakuje, a wszyscy zarabiają chyba nie najniższą krajową , słyszę o konferencjach, komisjach wszelakich szczebli, samorządowych, związkach gminnych i powiatowych, miejskich i wiejskich, sejmowych i senackich. No i co ???
-
ratio, 2019-11-07 16:59:59
za słabe te polskie głowy do rozwiązania takich problemów jak przewozy, odpady, smog, ochrona zdrowia, środowiska, edukacja, etc. - może lepiej wynająć jakieś zespoły fachowców z UE, żeby to nam zorganizowali, skoro sami nie potrafimy?