Partnerzy portalu
KOMENTOWANY TEKST

Lokalizacja fabryki elektrycznych aut lada moment. Jaworzno faworytem


  • to skandal ?, 2020-12-18 19:38:40

    Do Niewolnik 2019 - EU.: Bardzo chciałbym, aby w Polsce zostało powołane "Narodowe Budownictwo Mieszkań" - sprzedające mieszkania po kosztach własnych - niestety jestem przekonany, że pazerny liberalny kapitalizm do tego nie dopuści - jest to w zasadzie pewne, bo polską gospodarką rządzi liberalna partia "Porozumienie" Jarosława Gowina. Tak to widzę.
  • Mariusz , 2020-12-10 16:41:58

    Do Niewolnik 2019 - EU.: a pracując w polskiej firmie zamierzasz po pierwszym roku przeprowadzić sie na 8 piętro czy na pierwsze? No i pewnie będziesz pracował 4 dni w tyg po 4 godz?
  • Niewolnik 2019 - EU., 2020-12-09 18:15:40

    jestem za tym, aby w Polsce powstawały polskie duże fabryki z polskim zapleczem badawczo - rozwojowym , inaczej zawsze będziemy tylko tanią siłą roboczą tyrającą od rana do nocy przez 6 - 7 dni w tygodni i mieszkać w 40-to metrowej klitce na 7 piętrze, za który będziemy spłacać kredyt do emerytury, jak dobrze pójdzie.
  • Pan Ewnik, 2020-12-09 16:20:06

    Niech się w Rudzie nie przejmują. Ta fabryka, jeśli powstanie, to nie na długo. Polskie auto to jest fikcja
  • 3RP, 2020-12-09 16:12:14

    Izera, CPK, DCT Gdansk, przekop mierzeji.... ludzie jak to sie porownuje do geniuszy biznesu z PO.... ah tamci to tylko od sprzedazy eksperci zapomnialem...
  • podatnik, 2020-12-09 16:06:58

    Koszt budowy fabryki to 2 mld zł czyli tyle ile ma dostawać rocznie pgg pomocy publiczne jeszcze przez 30 lat. Czyli za tą kasę można by zbudować aż 30 takich fabryk.
  • uups, 2020-12-09 14:48:18

    buahaha, kto to minusuje, robot michnika nawet na takim forum dziala?
  • Rumek, 2020-12-09 14:39:34

    Bo używanych elektryków praktycznie nie ma to nikt nie kupuje. Pisałem ogólnie o całym rynku samochodowym. Bo w PL. 70% nowych samochodów kupują firmy.
  • Konin, 2020-12-09 14:27:27

    A może Konin Wielkopolska, są tereny przy autostradzie dwa zjazdy, jest kolej, energia i pracownicy z doświadczeniem zdobytym w niemieckich fabrykach oddalonych o 70-100km z przyjemnością by wrócili w swoje rodzinne strony, blisko do planowanego CPK
  • Wojciech, 2020-12-09 14:25:42

    Do Rumek: Nikt normalny nie kupuje używanego elektryka.
  • mowiejakjest, 2020-12-09 14:25:24

    haha no i to niby PO byla partia biznesowa... no i co zrobili kilka autostrad ktore po kilku latach ida do remontu... a tutaj PIS nagle fabryka aut, ktore oczywiscie nigdy nie powstanie wedlug opozycji totalne to jakies mrzonki... tema nastepny CPK to tez jakies mrzonki niby, po za tym lotnisko to juz mamy w Berlinie.. najciekawsze sa ogromne inwestycje w Gdansk i port DCT ktory juz za niedlugo bedzie najwiekszy na Baltyku.. ale za 10 lat dowiemy sie ze rozwoj Gdanska to zasluga Adamowicza I Dulkiewicz.. ponowne LOL.. POlsko jezyczna opozycja ktora czuje sie Europejczykami dopiero jak Niemiec i Francuz poklepie po plecach jak pieska... poziom ukrytego zakompleksienia samozwanczyh oswieconych "elyt" jest wrecz porazajacy
  • Rumek, 2020-12-09 12:48:19

    Ile takich aut mają zatem zamiar rocznie sprzedawać w kraju bo raczej eksport będzie marginalny, a polski rynek to w przetłaczającej większości samochody używane.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!