PARTNER PORTALU

KOMENTOWANY TEKST

Będzie podwyżka dla nauczycieli. Ale nie dla wszystkich

• Nvm, 2021-12-03 11:43:59

Przestańcie siac propagande! Jestem nauczycielem kontraktowym i nie zarabiam kwoty o jakiej piszecie! Moje wynagrodzenie nawet nie leżało czy stało obok tego kłamliwego z tabelki! Zarabiam tyle, ile w moim mieście pracownik Zakładu Utylizacji Odpadów komunalnych ciągający kontenery ze śmieciami! Nie deprecjonuje tego zawodu bo jest bardzo potrzebny, ale ja pracuję z żywymi dziećmi za które ponosze odpowiedzialność karną! Te wasze tabelki są śmieszne i obrażliwe dla wszystkich nauczycieli!
  • Rodzic , 2021-11-02 10:09:07

Do Emeryt: ocho DORADCA METODYCZNY rozwija się i poznał nowe słowo "torpedować " 🤭 to z tej książki? Jaki to był tytuł? 🤓😎🤓😎🤓
  • Emeryt, 2021-11-02 08:31:38

Do ATS, Rodzic to Płatny Troll. Robił wpisy nawet w Dniu Wszystkich Świętych. Pilnuje portalu, żeby torpedować wszystkich, którzy popierają nauczycieli.
  • Momo , 2021-11-01 17:18:22

Tyko pieniency chca a uczyc nie umiejo
  • Realista , 2021-11-01 12:25:03

To nadmierna ilość karkówek ma coś wspólnego z wynagrodzeniem nauczycieli? Macie płacone od sztuki? To właśnie przez was dzieci są przeciążone. Przestańcie mścić się na uczniach.
  • Rodzic , 2021-11-01 11:27:05

Do ATS: możesz mi opisać nie autentycznego rodzica? Naprawdę jesteś nauczyciem? Uważasz, że skoro dwie klasy być może właśnie dla wygody nauczycieli uczą się do 16,30 to inni nauczyciele nie mogą mieć dyżuru dwa razy w tygodniu od 12 do 20? Widać akurat, że to Ty zazdrościsz jak to napisałaś "urzędasom" Możesz sobie obrażać kogo chcesz a i tak to ty będziesz pracować tak jak tu napisałam i doskonale sobie z tego zdajesz sprawę i to Cię wkurza najbardziej 🤣
  • ATS, 2021-11-01 09:03:53