-
profvekonomii AE , 2022-07-18 16:10:25
niecstanie bo PIS zrobi wdzystko co mogá by tak sie nie stało. bo to sá SZKODNIKI I V KOLUMNA KREMLA. parszywa ZARAZA KACZA zniszczyla Modlin i 80 procent Polski !!!!! zaraza robactwo kacze bolszewickie jarly zoliborskie
-
Dzik, 2022-07-18 15:06:23
Lotnisko tak fatalnie skomunikowane z Warszawą raczej za długo nie pociągnie. Na poranne loty nie ma szans dojechać czymkolwiek innym niż prywatny samochód lub taksówka. To samo z wieczornymi przylotami, jak masz fart może zdążysz załapać się na jakiegoś busa, jak nie czeka Cię nocowanie na lotnisku.
-
Andy, 2022-07-18 13:33:34
pieniądze leżą na stole, trzeba tylko uzdrowić sytuację... uzdrowieniem sytuacji będzie zatrudnienie na stanowiskach prezesa, wiceprezesów, członków zarządu i prokurentów, a także powołanie w skład rady nadzorczej członków pis lub ich pociotków... oczywiście bez doświadczenia, albo z doświadczeniem typu "pani kazia idealnie się nadaje do branży lotniczej, gdyż ma lotne pomysły w gotowaniu zupek dla liliputina"
-
Krasawica, 2022-07-18 13:14:29
Jak na razie, to Ryanair jest opłacany z budżetu Mazowsza, które jest dotowane przez polski budżet. Rozumiem korzyść dla pasażerów, ale może niekoniecznie w drodze zaburzenia rynku czyli przez dotacje? A jeśli model biznesowy Ryanairu jest OK, to ja też poproszę dotację z budżetu, np. Irlandii.
-
Marcin, 2022-07-18 12:41:03
Port lotniczy bez bezpośredniego połączenia kolejowego z centrum najbliższego dużego miasta (w tym przypadku Warszawy) ma małe szanse by stać się preferowanym przez pasażerów lotniskiem początkowym lub końcowym. Może działać jako low-cost lub tranzytowy, a na to ostatnie potrzeba większej infrastruktury.