Partner portalu
KOMENTOWANY TEKST

Nowe zasady rekrutacji do szkół i przedszkoli

• Kaska, 2022-08-23 07:05:59

Do Nauczyciel Nie ismieszaj się z tym zarzucaniem kłamstwa.Cala Polska wie, że rekrutacja jest żałosna i uczniowie z b. dobrymi wynikami nie dostali się do tych szkol które wybrali. To powszechne zjawisko. Odczep się od młodego.
  • Nauczyciel , 2022-08-20 13:13:09

Do Uczeń xD: to podaj jaka to szkoła sprawdzimy czy nie kłamiesz. Poza tym wiesz ile jest warte świadectwo z paskiem po nauce online ?
  • Uczeń xD, 2022-08-16 09:06:12

Do Wiem to doskonale: Jestem uczniem 2 klasy technikum i mimo świadectwa z paskiem nie dostałem się do tej szkoły do której chciałem na 24 miejsca było 154 osoby chętne a mieszkam w małym mieście nie jest to żadna Warszawa czy Kraków
  • Wiem to doskonale, 2022-08-14 15:21:39

Przecież do wymarzonych szkół średnich teraz każdy się dostaje, jest tyle miejsc, że każdy kto tylko zechce kończy szkołę średnią i zdaje maturę na 30%. Zero motywacji do nauki większości uczniow, bo po co się uczyć skoro ze średnią 2,0 i zdanym egzaminem z matematyki i Pileckiego na 0% i tak można dostać się do jakiegoś ogólniaka. Może nie do najlepszego ale jednak zawsze ogólniaka :)
  • Szarlot, 2022-08-14 14:18:06

Witam ja pamiętam egzaminy do szkół średnich dla wszystkich w ten sam dzień kto zdał to miał szczęście kogo oblali to zawodówka lub przyzakładowa szkoła
  • Pppp, 2022-08-14 12:11:24

Doprowadzaja do tego, ze każdy uczeń będzie uprawiał dyscyplinę sportową jaką rząd sobie zażyczy.
  • Annam33, 2022-08-13 17:26:30

Uczniowie szkół muzycznych, finaliści ogólnopolskich konkursów, nie dostają za nie żadnych punktów, bo kuratorium nie umieszcza ich na liście. Za to oczywiście wysoko punktowane są konkursy o życiu JP2
  • Ja, 2022-08-10 23:01:30

Mój syn jest finalistą mistrzostw Polski - osiągnięć nie zaliczono poniewaz ta dyscyplina sportu nie widnieje na wykazie kuratorium. Kpina i żart

Logowanie