Partner portalu

Centrum Unijnych Projektów Transportowych nie odpowiada za zerwany kontakt z PESA Bydgoszcz

Centrum Unijnych Projektów Transportowych w żaden sposób nie nakłaniało, ani też nie sugerowało Warszawskiej Szybkiej Kolei Miejskiej odstąpienia od umowy z firmą PESA. Tak można najkrócej podsumować stanowisko, jakie dziś przedstawił CUPT. To efekt burzy po zerwaniu przez władze SKM-ki umowy z producentem taboru.
  • Odstępując od umowy z PESA Bydgoszcz zarząd SKM stwierdził, że Centrum Unijnych Projektów Transportowych poinformowało go, iż ewentualna zmiana terminów dostaw pojazdów i niektórych innych warunków umowy skutkować może zatrzymaniem ponad 100 mln zł unijnego dofinansowania.
  • W wydanym oświadczeniu CUPT przypomina, że władze SKM miały prawo złożyć zastrzeżenia do opinii CUPT, ale spółka z tej możliwości nie skorzystała.
  • CUPT nie ma więc wpływu na decyzje podejmowane przez strony kontraktu – stwierdza CUPT.

Zobaczcie naszą najnowszą "Moc Opinii". Grubo ponad godzinę rozmawialiśmy z kandydatami na prezydenta Rudy Śląskiej Michałem Pierończykiem i Krzysztof Mejerem. Głosowanie w mieście w centrum Śląska - to wg politologów - najważniejsze wybory w tym roku.

 
strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!