PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Biletomaty w Swarzędzu odmawiają posłuszeństwa. Dlaczego?

  • 24swarzedz.pl    28 sierpnia 2012 - 09:27

W Swarzędzu jeździ obecnie osiem nowoczesnych autobusów wyposażonych w klimatyzację, WiFi oraz biletomaty. Obecność tych urządzeń cieszy, gdyż można w nich nabyć bilet po regularnej cenie, bez dopłaty. Niestety, coraz częściej zdarzają się im awarie, a pasażerowie zmuszeni są dopłacać za bilet kupiony u kierowcy.




Obsługa biletomatu jest prosta i wydawałoby się, że nie powinna sprawiać kłopotów nawet starszym pasażerom. Polecenia wyświetlają się wyraźnie na sporej wielkości ekranie, kolejność czynności jest opisana krok po kroku. Niestety, coraz częściej zdarzają się przypadki, że wsiadając do autobusu na jego przystanku początkowym (Rynek, pętla Kościuszkowców, Śródka) zastajemy na urządzeniu informację o awarii - zwykle w postaci kartki A4. Jako że w każdym autobusie biletomat jest tylko jeden, oznacza to konieczność nabycia biletu u kierowcy, po cenie droższej o złotówkę.

Kierowcy tłumaczą, iż winę za awarie ponoszą w większości przypadków sami pasażerowie, którzy niecierpliwiąc się przyciskają więcej klawiszy naraz, co powoduje zawieszenie się urządzenia. W takim przypadku kierowca po przejechaniu swojej trasy dojeżdża z uszkodzonym biletomatem do bazy, gdzie odblokowuje go wezwany uprzednio fachowiec. Pasażerowie mówią jednak, że zdarza się, iż kierowca nie włącza biletomatu i jedyną opcją jest zakup biletów u niego, a więc drożej. Kto ma rację? Prawda zapewne, jak zwykle, leży gdzieś po środku.    Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.