PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Ciepło wróciło do wszystkich mieszkańców południowych dzielnic Gdańska

  • AKC    28 stycznia 2019 - 11:24
Ciepło wróciło do wszystkich mieszkańców południowych dzielnic Gdańska
Awaria dotyczyła ok. 3,5 tys. budynków (fot. Dominik Paszliński/gdansk.pl)

W poniedziałkową noc ciepło wróciło do wszystkich mieszkańców południowych dzielnic Gdańska. Mimo, że parametry wracają już do normy, mogą zdarzać się przypadki, w których w pojedynczych domach wciąż są zakłócenia w dostawie ogrzewania lub ciepłej wody (np. parametry są odczuwalnie niższe).




- Poza zapowietrzeniami na instalacjach wewnętrznych w budynkach, winne awarii mogą być zapchane filtry, a także drobne uszkodzenia na węzłach. Prosimy, by mieszkańcy przed dokonaniem zgłoszenia do biura obsługi klienta GPEC, sprawdzili zawory (czy są otwarte) i jeśli to możliwe odpowietrzyli obieg - apelują gdańscy urzędnicy. 

Jeśli mimo to w poniedziałek nie będzie dostępu do ciepła, mieszkańcy proszeni są o kontakt z biurem obsługi klienta.

Każdy indywidualny przypadek zgłaszany do biura obsługi klienta GPEC jest weryfikowany i są podejmowane działania naprawcze. Warto przypomnieć, że przy przywracaniu ciepła najpierw wraca ciepła woda w kranie, a dopiero w drugiej kolejności ogrzewanie w kaloryferach. Jeśli więc działa ogrzewanie, a nie ma ciepłej wody, przyczyna leży w innym miejscu, niż usuwana obecnie awaria sieci.

Czytaj też: Gdańsk Awaria sieci ciepłowniczej. Mieszkańcy bez ogrzewania i ciepłej wody

Do awarii doszło w nocy z czwartku (24 stycznia) na piątek (25 stycznia). Część mieszkańców została pozbawiona ogrzewania i ciepłej wody. Problem dotyczył ok. 3,5 tys. budynków. Dostaw ciepła i ciepłej wody pozbawieni są mieszkańcy dzielnic: Suchanino, Piecki-Migowo, Jasień, Szadółki, Ujeścisko-Łostowice, Chełm, Orunia, Siedlce i Wzgórze Mickiewicza.

Jak poinformowała Jadwiga Grabowska menedżer ds. mediów w Gdańskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej, feralnej nocy ogrzewania i ciepłej wody nie mieli także mieszkańcy Matarni, Kokoszek i Moreny. Po uruchomieniu Stacji Podnoszenia Ciśnienia "Myśliwska" udało się przywrócić dostawy ciepła do tych dzielnic. "Mieszkańcy powinni mieć ciepłą wodę i ogrzewanie do rana" - podała Grabowska.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.