Partnerzy portalu

Informacja o opóźnieniu pociągu przyjdzie na telefon

Pasażerowie kolei kupując bilet przez internet będą mogli dostać powiadomienie sms-em lub na maila, gdy ich pociąg będzie opóźniony powyżej pięciu minut lub gdy wystąpią inne trudności na trasie przejazdu - poinformowały Polskie Koleje Państwowe.

Pod koniec stycznia rozpoczęły się testy nowej usługi dostępnej w serwisie Bilkom - internetowym serwisie sprzedaży biletów kolejowych.

Jak informuje kolejowa spółka, pasażer, który kupi bilet w aplikacji Bilkom, otrzyma na wskazany przy zakupie numer telefonu lub adres poczty elektronicznej informację o opóźnieniu pociągu, którym zamierza podróżować.

"Dzięki takiej usłudze podróżni nie muszą instalować dodatkowych aplikacji, poprzez które przekazywane są informacje o kursowaniu pociągów. Co ważne, poprzez Bilkom można kupować także bilety na połączenia z przesiadkami, obsługiwane przez różnych przewoźników" - podała spółka.

Stworzony i obsługiwany przez PKP Informatykę serwis Bilkom jest dostępny od początku 2018 r. w formie strony internetowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne.

Aktualnie można kupić w nim bilety na podróże pociągami: PKP Intercity, PKP Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście, Polregio, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Kolei Wielkopolskich oraz Kolei Małopolskich. Bilkom jest ponadto jedynym sklepem internetowym, w którym można kupić także Wspólny Bilet na podróż realizowaną przez te koleje.

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!