PARTNER PORTALU
  • BGK

Krakowianie polubili bilety okresowe

  • AW    14 czerwca 2013 - 09:48
Krakowianie polubili bilety okresowe

Z analizy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej wynika, że rośnie liczba stałych klientów krakowskiej komunikacji miejskiej. W porównaniu z rokiem ubiegłym pasażerowie kupili więcej biletów okresowych.




Z porównania sprzedaży biletów z pierwszych 5 miesięcy 2013 roku z analogicznym okresem roku ubiegłego roku wynika, że krakowska komunikacja miejska ma coraz więcej stałych klientów - informuje krakowski magistrat.

Od stycznia do maja sprzedano 963 tys. biletów okresowych, czyli o 91 tys. (ok. 10 proc) więcej niż przez pierwsze pięć miesięcy roku 2012. Z tego tytułu do budżetu trafiło niemal 62 mln zł, o ok. 7 mln zł więcej niż rok wcześniej.

Najpopularniejszy jest tradycyjnie bilet okresowy na wszystkie linie, który zakupiło 557 tys. pasażerów, aż o 50 tys. więcej niż rok wcześniej. Dużym zainteresowaniem cieszą się również bilety na dwie linie, których sprzedano 80 tys., a w analogicznym okresie rok wcześniej było to ok. 67 tys. biletów.

Duże zmiany nastąpiły również w strukturze sprzedaży biletów do kasowania. Od stycznia do maja 2012 roku krakowianie zakupili 24 mln takich biletów, zaś w tym samym okresie tego roku ta liczba wyniosła 20 mln sztuk. W roku 2012 największą popularnością cieszyły się bilety kwadransowe, których sprzedano 10,5 mln. Dziś prym wiodą bilety 20 minutowe, których sprzedano niemal 12 mln sztuk. Całkowite dochody ze sprzedaży biletów do kasowania wyniosły w tym roku 51 mln zł. Pierwsze pięć miesięcy zeszłego roku przyniosły zaś 48 mln zł dochodu
 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.