PARTNER PORTALU
  • BGK

Łódź: Nowe zasady w miejskich nieruchomościach

  • pt    31 marca 2016 - 11:44
Łódź: Nowe zasady w miejskich nieruchomościach
W Łodzi pięć administracji zasobów komunalnych zastąpi jeden Zarząd Lokali Miejskich. (fot,um.lodz.pl)

• 1 kwietnia wchodzi w życie reorganizacja administracji miejskich nieruchomości w Łodzi.
• Wydział Budynków i Lokali zastąpi Biuro Gospodarki Mieszkaniowej (BGM).
• Do podstawowych zadań BGM będzie należało m.in. opracowanie zasad wynajmowania mieszkań i lokali użytkowych.




Pięć administracji zasobów komunalnych zastąpi jeden Zarząd Lokali Miejskich. Ta zmiana oznacza całościowe, a nie dzielnicowe - jak dotychczas - podejście do kwestii zarządzania miejskim zasobem mieszkaniowym w Łodzi.

ZLM przejmie część dotychczasowych zadań wydziału budynków i lokali. Do obowiązków ZLM będzie należało m.in. gospodarowanie mieszkaniami i lokalami użytkowymi, zamiana mieszkań, remonty oraz kwestie czynszowe.

Reorganizacja oznacza też zmiany dla najemców lokali komunalnych. Lokator będzie mógł zwrócić się o pomoc do: Miejskiego Administratora Nieruchomości (MAN), do kancelarii w Rejonie Obsługi Najemców (RON) oraz za pomocą specjalnie w tym celu utworzonej infolinii i przez helpdesk.

Administrator będzie „rzecznikiem" najemcy i pierwszą osobą, do której lokator może się zwrócić z pytaniem. Nazwisko i numer kontaktowy do administratora pojawi się na tablicy informacyjnej w każdej klatce schodowej nieruchomości, w której znajdują się mieszkania komunalne.

Zarząd Lokali Miejskich znajdzie siedzibę w budynku przy al. Kościuszki 47. Do nowych pomieszczeń przeniesie się po zakończonym remoncie.

Informację będzie można uzyskać również pod numerem ogólnodostępnej infolinii: 801 500 150 oraz wysyłając pytanie na adres mailowy: pomoc@zlm.lodz.pl. Na najemców będą czekali też pracownicy kancelarii w piętnastu punktach Rejonu Obsługi Najemców.

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.