PARTNERZY PORTALU

Lotnisko w Pyrzowicach zbiera opinie pasażerów. To jedyny taki system w kraju

  • TVS    10 marca 2015 - 09:25

Wystarczy kliknąć, by wystawić ocenę. Lotnisko w Pyrzowicach jako jedyne w kraju posiada system, który zbiera i analizuje opinie pasażerów. Ma on poprawić jakość usług oraz zwiększyć wydajność załogi.




Ta zdaniem pasażerów jest coraz efektywniejsza, ale niestety zdarzają się opóźnienia lub odwołane loty. Mało kto wie, że każdy pasażer może domagać się odszkodowania. W walce o nie ma teraz pomóc specjalnie powołania fundacja.

Toaleta to wbrew pozorom miejsce, które na lotnisku może dać pasażerom sporo satysfakcji. Po załatwieniu tu ważnej sprawy, każdy może dać upust swoim emocjom. Wystarczy tylko odrobina skupienia.

- Poprzez naciśnięcie czterech emotikonów, które ma tutaj do wyboru. Te dane do nas spływają na żywo i jesteśmy w stanie wygenerować codzienny raport jak świadczone w dany dzień były usługi - wyjaśniają zamysł pracownicy lotniska.

Pasażerowie oceniają najważniejsze z perspektywy lotniska części terminali. Poza toaletami klienci mogą wyrazić zdanie na temat kontroli bezpieczeństwa oraz salonu business lunch.

- Wnioski, które możemy wysunąć po czterech miesiącach to, że salonik biznesowy jest oceniany bardzo dobrze, jeśli chodzi o kontrole bezpieczeństwa i o toaletę to są oceniane na ocenę dobrą - chwalą się przedstawiciele portu lotniczego.

Czytaj też: Ponad 23 km kw. obszaru ograniczonego użytkowania dla Pyrzowic

Pyrzowice są pierwszym lotniskiem w Polsce, które taki system wprowadziło. Dane spływają do systemu gdzie codziennie przygotowywane są raporty.

Na ich postawie poprawiana jest jakość usług oraz zwiększona zostaje wydajność załogi.

Pasażerowie póki co wystawiają lotnisku bardzo dobre oceny. Choć może nie wszystko jest najwyższych lotów, to narzekających z roku na rok ubywa.

- Ja np. znam lotnisko w Chicago to wcale nie musimy się wstydzić, są bardzo porównywalne warunki, mniejsze jest to wszystko, ale mamy jednak dobre osiągnięcia. Czasami lecę i nigdy nie miałem żadnych perypetii związanych z lotem, zawsze było o czasie zawsze przylatywało, także wszystko było dobrze - mówi jeden z pasażerów katowickiego lotniska.

Nie zawsze jednak na wymarzone wakacje udaje się dolecieć o czasie. Zamiast w powietrzu pasażerowie zostają uziemieni. Szczególnie latem takie obrazki na polskich lotniskach nie są rzadkością.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (3)

  • Krystyna, 2019-09-26 20:48:50

    Ostatnio będąc na lotnisku w Pyrzowicach, słyszałam niemiły komentarz pracownicy do starszej pasażerki aby " zmieniła sobie lotnisko", Pracownik, który powinien podawać lub odstawiać plastikowe pojemniki , z rękami w kieszeniach skierował tekst do mnie " że do kultury należy odstawiać... pojemnik". Zaskoczona takim pouczeniem, włożyłam ręce do kieszeni kurtki, którą nałożyłam i odpowiedziałam, że "właśnie tego uczę się od niego-czyli kultury trzymania rąk w odpowiednim miejscu. Ponieważ rok wcześniej miałam podobną sytuację przed kontrolą i usłyszałam od pracownika "...co patrzymy? bierzemy...", nie byłam dłużna i w miłej tonacji odpowiedziałam "...a co stoimy ? podajemy..." Najgorsza obsługa, jaką spotkałam to na lotnisku w Pyrzowicach  rozwiń
  • Niezadowolony pasazer, 2019-08-27 09:21:56

    Czesto podrozuje i tym samym czesto korzystam z transportu samolotowego i bywam na roznych lotniskach. Z przerazeniem musialam stwierdzic, ze w moim rodzinnym pieknym miescie zatrudniona jest na lotnisku NAJGORSZA obsluga naziemna jaka kiedykolwiek spotkalam!!!!! Pracownicy sa niemili i wprost bezcz...elnie odnosza sie do pasazerow. Zachowanie pracownikow jest skandaliczne i wymaga natychmiastowej reakcji zarzadu lotniska! My, pasazerowie, jestesmy niestety skazani na tolerowanie tego zachowania. Jednak czytajac inne opinie przekonalam sie, ze nie jestem sama z moimi opiniami na ten temat.  rozwiń
  • Szymac, 2019-06-13 17:24:06

    Od wielu lat korzystaliśmy z lotniska Katowice. Z każdym rokiem, poziom obsługi naziemnej pogarszał się i mimo wielu deklaracji ze strony zarządu portu lotniczego – dzieje się tak nadal. Sądzę, że należałoby wystąpić do zarządu – o zaprzestanie korzystanie z określenia „Silesia” - gdyż od dawna – „...śląsk” i ślązak” kojarzyło się z solidnością i solidną pracą. To co obecnie dzieje się na lotnisku Katowice, jest zaprzeczeniem tych wartości, i powodów do dumy dla Śląska i Ślązaków – nie przynosi. Jako przykład niekompetencji, braku profesjonalizmu i złej organizacji oraz zwykłej złośliwości mogę przytoczyć przykład historii lotu AMQ289 w dniu 11 czerwca 2019 roku. Samolot linii Blue Panorama z Katowic do Marsa Alam ( jako lot AMQ288) wyleciał z 2,5 godzinnym opóźnieniem ( nie znam powodów tego opóźnienia – więc tego nie będę oceniać). Gdy pojawił się na płycie lotniska Marsa Alam – pracownicy tego lotniska z wielkim zaangażowaniem przystąpili do obsługi naziemnej tego samolotu i po upływie ok. 30 minut samolot opróżniono a następnie zatankowano i wprowadzono pasażerów do samolotu. Samolot wystartował 10 minut przez czasem określonym na tablicy odlotów. Proszę wierzyć, że było widać i czuć zaangażowanie egipskich pracowników lotniska, aby jak najszybciej pasażerowie ( i samolot) odlecieli do domów. Lot AMQ289 odbył się bez zakłóceń o o godzinie 18:28 wylądowaliśmy na lotnisku Katowice. Gdy samolot został odprowadzony na miejsce parkingowe – do samolotu podjechały schody, autobu  rozwiń

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!