Partner portalu

Mieszkańcy Krakowa szybciej i łatwiej zgłoszą problemy Zarządowi Zieleni Miejskiej

  • JS
  • 2 października 2017 - 21:53
„Collectively” – to nowa platforma komunikacji między mieszkańcami a Zarządem Zieleni Miejskiej. Daje ona możliwość zgłaszania problemów i pomysłów na zagospodarowanie przestrzeni. Aplikację mobilną promuje hasło „Moje miasto – moja sprawa”.

–  W mieście brakowało kanału informacji, dzięki któremu – za pomocą mapy – mieszkańcy mogą zgłaszać problemy. Aplikacja „Collectively” ma za zadanie pokazać, że wspólnie możemy rozwiązywać problemy. Platforma pozwala w przyjemny sposób kontrolować to, co się dzieje w mieście – mówi Łukasz Pawlik, zastępca dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej. 

Nowa platforma to narzędzie, które pozwala mieszkańcom zgłaszać sprawy wymagające interwencji Zarządu Zieleni Miejskiej, np. wywóz śmieci czy posprzątanie danego obszaru. Aplikacja jest łatwa w obsłudze i daje możliwość w szczegółowo sprawdzić działania użytkowników.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!