PARTNER PORTALU

Nadszedł czas na rewolucję w płatnościach za transport publiczny

Nadszedł czas na rewolucję w płatnościach za transport publiczny
Mastercard nawiązał współpracę w kwestii płatności za usługi miejskie z ponad 150 aglomeracjami i miastami (fot. ZTM Warszawa)

Sapan Shah z MasterCard nie ma wątpliwości. System płatności za transport publiczny musi się zmienić, stać się prostszy. Korzyści będą wymierne.




- Staramy się redukować utrudnienia w podróży - mówi Sapan Shah. - Jeśli myślisz o podróży w mieście, zawsze towarzyszą temu różne środki transportu: pociągi, tramwaje, autobusy, promy. To usługi publiczne, obok których istnieją usługi prywatne, współdzielone - rowery, samochody i inne. Każde z tych rozwiązań ma swoje aplikacje do rezerwacji czy płatności. By uprościć tę całą procedurę, MasterCard oferuje miastom bezgotówkową płatność w komunikacji miejskiej i w innych usługach.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!



Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę


×
KOMENTARZE (1)

  • żadnej rewolucji!, 2019-11-16 03:23:23

    "By uprościć tę całą procedurę, MasterCard oferuje miastom bezgotówkową płatność w komunikacji miejskiej i w innych usługach." - Eliminując klasyczne papierowe bilety jak mniemam, bo na tym miałaby polegać owa rewolucja? i pewnie wymuszać zakładania konta pasażera? No to mogą sobie to scho...wać w tyłek. Bez wiedzy, bez pytania obywateli o zdanie czy zgodę na taki proceder się nie obejdzie, stawianie przed faktem dokonanym nie wchodzi w grę a poskutkuje bojkotem transportu publicznego, nie ma odgórnego narzucania czegokolwiek tylko by wymusić jakąś durną modę/trend. "MasterCard wylicza, że oddanie płatności za np. bilety komunikacji miejskiej w ręce operatora bezgotówkowego to zmniejszenie kosztów nawet o 10 proc." - Może i to fakt ale jakim kosztem? kosztem funkcjonowania ludzi - jak ktoś wsiada do komunikacji miejskiej to raczej nie ma potrzeby cackać się z aplikacjami albo dokonując przelewu za przejazd autobusem, a tym bardziej śni zakładać jakieś konta durne. Po prostu się wsiada, bilet kasuje i jedzie, a kto intensywniej jeździ to sobie kartę-przejazdówkę wyrabia i jest git na jaki rodzaj biletu, na ile miesięcy i na ile linii. Proste? Proste! i cała filozofia, dosyć wymuszania bezgotówkowych usilnie wprowadzanych zmian niewolniczych oraz wymuszania aby całe funkcjonowanie człowieka opierać o smartfonowe aplikacje oraz konieczny dostęp do wi-fi. Na jawne i celowe zniewalanie zgody nie ma, bo tylko dlatego, że ktoś sobie ubzdurał takie widzimisię, wolne żarty dobre sobie.  rozwiń


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!