Partner portalu

Nie działa internetowy system sprzedaży biletów PKP Intercity

Nie działa internetowy system zakupu biletów na pociągi PKP Intercity. Przewoźnik zachęca do korzystania z aplikacji mobilnych takich jak IC Mobile Navigator i SkyCash - poinformowała w niedzielę (21 lutego) rzecznik PKP Intercity Katarzyna Grzduk.

W internetowym systemie sprzedaży pasażerowie nie mogą sprawdzić ceny biletu, a gdy zdecydują się na zakup bez jej sprawdzenia, wyświetla się strona z numerem infolinii przewoźnika.

- Mamy obciążenie systemu, które zostało spowodowane dużym zainteresowaniem podróżnych. Pracujemy nad usunięciem awarii i ponownym uruchomieniem systemu - powiedziała  Grzduk.

Grzduk zapewniła jednocześnie, bilety na pociągi PKP Intercity można bez problemu kupić przez aplikacje mobilne takie jak IC Mobile Navigator i SkyCash.

Czytaj też: Tramwaje Śląskie modernizują 20-letnie wozy niskopodłogowe

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!