PARTNER PORTALU
  • BGK

Nowatorska akcja Agent Mobilności w Warszawie

  • Piotr Stefaniak    11 stycznia 2019 - 20:15
Nowatorska akcja Agent Mobilności w Warszawie
ZTM oferuje m.in. ponad 200 dziennych linii autobusowych i 43 nocne, realizowane 1800 pojazdami. Fot. Spółka

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie ocenia, że jej oferta Agent Mobilności „cieszy się rosnącym zainteresowaniem”. Do końca grudnia 2018 r., czyli w ciągu niecałego miesiąca, podpisał umowy z 15 firmami, m.in. z branży gastronomicznej, medycznej czy deweloperskiej.




W efekcie wyrobionych zostało 526 kart, na których zakodowane zostały 724 bilety długookresowego przejazdu.

ZTM promuje pakiet Agenta Mobilności dwojako – jako element polityki ekologicznej firm, zachęcający pracowników do korzystania z transportu publicznego oraz jako pozapłacowy bonus, który mogą oferować pracownikom ich pracodawcy.

„Dzięki temu pracownicy dostają sygnał, że przedsiębiorca dba o ich potrzeby i docenia zaangażowanie” – informuje zarząd w specjalnej ulotce.

„To uniwersalny benefit, bo wiele osób dojeżdża do pracy komunikacją miejską. Niektórych taka oferta może z kolei zachęcić do zamiany prywatnego auta na autobus, metro, pociąg czy tramwaj, dzięki czemu na parkingach zlokalizowanych przy siedzibie firmy zrobi się przestronniej” - przekonuje.

Ile kosztuje bilet miesięczny, okresowy? Sprawdziliśmy miasta wojewódzkie

Oferta jest skierowana do wszystkich pracodawców, niezależnie od tego, ile osób zatrudniają. Mogą oni dofinansować zakup biletów długookresowych Warszawskiego Transportu Publicznego – kodowanych na Warszawskiej Karcie Miejskiej, a nawet zaprojektować jej oryginalny wzór.

Dzięki temu karta może stać się nośnikiem reklamowym dla produktu lub usług.

Zaletą programu jest też fakt, że przedsiębiorca sam decyduje, w jakim stopniu dofinansuje zakup karty.

Dodatkowo firmy korzystające z pakietu komunikacyjnego mogą skorzystać na preferencyjnych warunkach z reklam zamieszczanych na autobusach oraz w pociągach SKM.

"Warto śledzić rozwój tej oferty stołecznej ZTM. Małe relatywnie, w naszej ocenie, zainteresowanie nią może wynikać z krótkiego okresu od jej wprowadzenia i słabym upowszechnieniem. Raczej nie opinią, że to mało efektowny bonus dla pracowników" - informuje ZTM.

ZTM Warszawa zamawia zewnętrzne usługi przewozowe

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.