PKP Intercity planuje rozszerzyć sieć sprzedaży stacjonarnej o kioski i hotele

Spółka przypomniała, że we wrześniu 2021 r. wprowadziła nowy model sprzedaży agencyjnej, który wyróżnia się ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z nawiązaniem współpracy.
"Sukces polityki ujednoliconych warunków handlowych skłonił PKP Intercity do rozszerzenia sieci sprzedaży o punkty stacjonarne. Mając na uwadze komfort pasażerów, którzy z różnych powodów nie decydują się na zdalny zakup biletów, w najbliższym czasie przewoźnik planuje wprowadzić swoje usługi do kiosków, hoteli, sklepów spożywczych oraz na stacje benzynowe" - podano w komunikacie.
Spółka poinformowała też, że łącznie w zewnętrznych zdalnych kanałach sprzedaży pasażerowie kupili ich już prawie 3,5 mln biletów. Rok temu PKP Intercity rozpoczęło współpracę z serwisem mPay, który został pierwszym partnerem zewnętrznym narodowego przewoźnika w ramach nowego modelu sprzedaży agencyjnej. Bilety na podróż z PKP Intercity można kupić również na platformach e-podroznik.pl, Koleo oraz Skycash.

Czytaj więcej
Nowości w aplikacji mobilnej PKP IntercityPrzewoźnik poinformował ponadto, że cały czas usprawnia działanie własnej aplikacji mobilnej. Ostatnio udostępnił możliwość pobrania biletu w formie PDF oraz opcję dodania przejazdu do kalendarza. Od początku jej działania sprzedało się w niej już blisko 700 tys. biletów.

Czytaj więcej
PKP Intercity wprowadzi program lojalnościowyPKP Intercity oferuje podróże czterema kategoriami pociągów. Twoje Linie Kolejowe (TLK) i InterCity (IC) to połączenia ekonomiczne, zaś Express InterCity (EIC) i obsługiwane pojazdami Pendolino Express InterCity Premium (EIP) to połączenia ekspresowe. Największą popularnością cieszą się pociągi TLK i IC - w 2022 roku wybrało je ponad 90 proc. osób podróżujących z PKP Intercity.
Czy Polaków będzie stać na mieszkania? Zobacz najnowszą debatę
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.