PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Radomski Rower Miejski już bez usterek?

  • Radomnews.pl    24 lipca 2018 - 06:15
Radomski Rower Miejski już bez usterek?
fot.radomnews.pl

W ostatnich dniach, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu podjął szereg działań mających na celu wyeliminowanie niedogodności, jakie pojawiły się w trakcie funkcjonowania Radomskiego Roweru Miejskiego. - Zleciliśmy również kompleksowy przegląd systemu, który zostanie przeprowadzony już we wtorek, 24 lipca - informuje Grzegorz Janduła, prezes MOSiR-u.




Po odebraniu informacji o niedogodnościach związanych z funkcjonowaniem Radomskiego Roweru Miejskiego zlecono firmie Nextbike kontrolę wszystkich stacji wypożyczeń i wyeliminowanie z nich stwierdzonych usterek. Firma Nextbike rozpoczęła dodatkowy audyt stanu technicznego rowerów szczegółowo kontrolując zwłaszcza te, w których ostatnio zgłaszane były usterki, lub liczba nieudanych wypożyczeń przekraczała dopuszczalny standard.

– Jak poinformowała nas firma obsługująca system, w piątek, 20 lipca problem niewypinających się rowerów z elektrozamków został wyeliminowany. Niezwłocznie zostały wdrożone również prace naprawcze we współpracy z lokalnym serwisem mające na celu wyeliminowanie tego problemu w przyszłości – podkreśla Grzegorz Janduła, prezes MOSiR-u.

Po analizie wydarzeń dotyczących kradzieży oraz dewastacji rowerów, MOSiR informuje, że w sezonie 2018 na policję zostało zgłoszonych pięć skradzionych jednośladów oraz siedem dewastacji.

– Dopilnujemy, aby informacje o kolejnych przypadkach, które będą zgłaszane na policję, zostały również przekazane do zamawiającego – zapewnia Robert Lech, prezes Nextbike Polska.

Czytaj też: Ile gminy dopłacają do miejskich rowerów?

W piątek (20 lipca), na wezwanie MOSiR-u, rozpoczęła się także dodatkowa kontrola stanu technicznego rowerów mająca na celu weryfikację oraz usunięcie usterek wszystkich rowerów należących do systemu RRM. Dodatkowo, zgodnie z wezwaniem, we wtorek, 24 lipca 2018 r., przeprowadzony zostanie również kompleksowy przegląd systemu Radomskiego Roweru Miejskiego, a po jego zakończeniu zostanie sporządzony specjalny raport.

– Mam nadzieję, że podjęte działania pozwolą wyeliminować wszystkie usterki, a radomianie będą mogli bez problemów korzystać z systemu – podsumował prezes MOSiR-u.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.