Warszawa przetestowała tramwaje Hyundai. Zużywają mniej prądu od innych

W przesłanym do mediów komunikacie stołeczny ratusz opisał przebieg testu, jaki przeprowadzono w nocy na trasie między pętlą Gocławek, a pętlą P+R al. Krakowska.
Warunki testowe odzwierciedlały jazdę tramwajem w ciągu dnia. Symulowano zatrzymywanie się przed skrzyżowaniami, na przystankach a także obciążenie pojazdu - tramwaj został załadowany betonowymi odważnikami, które ważą tyle co 240 pasażerów.
Czy Polaków będzie stać na mieszkania? Zobacz najnowszą debatę

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Marcin
2021-10-23 10:33:26
Czyli chcesz powiedzieć, że wolisz "zapłacić" więcej za bilety by robotnik z PESY mógł zarobić. To jest problem zarządu firmy, że ich produkty nie były najlepiej skrojone pod przetarg, a nie miasta które będzie później utrzymywać ten tabor.
-
Marcin
2021-10-23 10:28:26
Do marek11: Najwyraźniej oferowane produkty były gorsze. Nie widzę powodu dlaczego TW miałyby wybrać lokalny produkt i być przez to stratne.
-
skorpion
2021-10-22 18:33:43
Tak miało wyjść... i wyszło! Wystarczy że tramwaj jest skonstruowany z lekkich materiałów i te 29% jest do osiągnięcia dzięki... powszechnemu w najnowszych konstrukcjach odzyskowi energii hamowania. Moim zdaniem - bez rewelacji, a półprzewodniki SiC to mało przebadana technologia i może okazać się b... rozwiń