Partnerzy portalu

PARTNER SERWISU

Ważny termin dla samorządów. Chodzi o zakup węgla

Do wtorku (8 listopada) do północy gminy chcące kupić węgiel dla mieszkańców muszą zamieścić informację o tym w BIP. W tym celu konieczne jest wypełnienie formularza na stronie cieplo.gov.pl - poinformowało Ministerstwo Aktywów Państwowych.
  • Do 8 listopada, do północy, gmina zamieszcza w swoim BIP informację, że zamierza kupić węgiel dla gospodarstw domowych. W tym celu zobowiązana jest wypełnić formularz na stronie www.cieplo.gov.pl.
  • Następnie gmina czeka na kontakt mailowy lub telefoniczny od spółki. Firma przekazuje gminie niezbędne dokumenty potrzebne do zawarcia umowy. Po jej podpisaniu zostaje ustalony harmonogram dostawy i miejsce odbioru surowca.
  • Koszt transportu i wybór sposobu dystrybucji węgla dla gospodarstw domowych leży po stronie gminy. W przypadku kiedy gmina nie zajmie się dystrybucją węgla, może do tego zgłosić się gmina sąsiednia albo prywatny skład.
strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!