Wojewoda przekazał samorządom 365,5 mln zł z tytułu dodatku węglowego

Aby otrzymać dodatek węglowy, trzeba było złożyć wniosek o jego wypłatę do gminy do 30 listopada br. Zgodnie ze zmianą ustawy o dodatku węglowym wprowadzoną w ustawie o wsparciu odbiorców ciepła, gminy mają na jego wypłatę do dwóch miesięcy od złożenia wniosku.
Jak poinformował rzecznik wojewody warmińsko-mazurskiego Krzysztof Guzek, "po tym jak mieszkańcy składali wnioski, gminy na bieżąco je rozpatrywały i weryfikowały i nadal to robią". - Do tej pory 18 gmin złożyło do wojewody 100 proc. wniosków, które do nich wpłynęły od mieszkańców. Pozostałe 90 proc. gmin rozpatrzyły od 60 do 80 proc. wniosków. Ta liczba zmienia się z dnia na dzień- wyjaśnił rzecznik wojewody.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.