PARTNERZY PORTALU

Międzynarodowe sieci handlowe na swoje pierwsze lokale wybierają centra handlowe w Warszawie

  • PropertyNews.pl    13 marca 2015 - 10:00
Międzynarodowe sieci handlowe na swoje pierwsze lokale wybierają centra handlowe w Warszawie
Centrum handlowe Atrium Promenada (fot.propertynews.pl)

W 2014 roku podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Aglomeracji Warszawskiej pozostała praktycznie na tym samym poziomie.




- Na koniec 2014 r. całkowita podaż nowoczesnych obiektów handlowych w aglomeracji warszawskiej wyniosła 1,62 mln mkw. powierzchni najmu, z czego 1,11 mln mkw. przypadało na centra handlowe. Najwyższa w Polsce siła nabywcza mieszkańców aglomeracji przekraczająca średnią krajową o 68% buduje popularność stolicy wśród deweloperów, inwestorów i najemców. Wysoki popyt na dobrej jakości nowoczesną powierzchnię handlową w mieście odzwierciedla niski wskaźnik pustostanów. Ponadto, Aglomerację Warszawską charakteryzuje jeden z najniższych na tle ośmiu głównych aglomeracji współczynników nasycenia powierzchnią centrów handlowych - 437 mkw. na 1 000 mieszkańców - komentuje Anna Bartoszewicz-Wnuk, dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa, JLL.

Poza centrami handlowymi (1,11 mln mkw. w ramach 36 obiektów), w aglomeracji funkcjonuje również pięć parków handlowych (260 000 mkw.), 23 wolnostojące magazyny handlowe (186 000 mkw.) oraz trzy centra wyprzedażowe (50 000 mkw.). W 2014 r. podaż uległa zmianie jedynie w ramach rearanżacji w centrach handlowych Arkadia i Atrium Promenada.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!