Partner portalu

W 2014 r. miasta zaleje fala centrów handlowych

Rozwój oferty handlowej we wschodnich województwach i w mniejszych miastach Polski oraz fala rozbudów i modernizacji istniejących centrów - to według agencji Jones Lang LaSalle główne trendy z jakimi będziemy mieli do czynienia na rynku nowoczesnej powierzchni handlowej w 2014 roku. Centrum Handlowe Riviera w Gdyni

- 2014 będzie drugim z rzędu bardzo intensywnym rokiem na rynku powierzchni handlowych w Polsce. Deweloperzy centrów handlowych pozostają aktywni - w budowie jest 610 tys. mkw., z czego ok. 500 tys. mkw. to podaż zapowiadana na ten rok - mówi Edyta Potera, dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle.

Wśród największych obiektów, które zostaną uruchomione w bieżącym roku jest Atrium Felicity i Tarasy Zamkowe w Lublinie, Galeria Warmińska w Olsztynie, Galeria S w Siedlcach czy Galeria Amber w Kaliszu. - Rozwinie się oferta handlowa w województwach na wschodzie kraju; a także w miastach nie przekraczających 100 tys. mieszkańców. Nadal istotnym trendem będzie rozbudowa istniejących obiektów, zwłaszcza starszej generacji, w celu umocnienia ich pozycji na lokalnych rynkach - komentuje Potera.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE1

  • Grzegorz 2014-02-13 16:45:37
    Sektor działalności handlowej o małych powierzchniach, często rodzinnych, lokalnych tym kursem został zniszczony; prawdziwie płacący podatki; generujący PNN, dający godne utrzymanie itd. Nie trzeba pytać, czyje to to powierzchnie i komu dochody. Kto odważy się sporządzić odpowiednie statystyki? ...  rozwiń

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!